Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. inwentaryzacji

Natura Sp. z o.o
warmińsko-mazurskie
praca stacjonarna
2804 dni temu

Drogerie natura to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów drogeryjno-kosmetycznych. Pierwszy sklep otworzyliśmy w 1997 roku, dziś mamy ponad 270 sklepów.

 

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. inwentaryzacji
Opis stanowiska:
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji rocznych w drogeriach,
  • Audyty w sklepach własnych i agencyjnych,
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczych sklepu w momencie otwarcia lub zamknięcia drogerii,
  • Sprawdzenie przyjęcia dostaw od ostatniej inwentaryzacji,
  • Przygotowywanie planów inwentaryzacji,
  • Wczytywanie asortymentu z kolektorów,
  • Wprowadzanie do systemu sprawdzonych arkuszy spisowych,
  • Nadzór nad przeprowadzeniem i rozliczenie inwentaryzacji,
  • Weryfikacja wizerunku sklepu.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
  • Doświadczenie w prowadzeniu procesów kontroli wewnętrznych i inwentaryzacji towarów,
  • Umiejętność obsługi komputera i dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • Skrupulatność, rzetelność oraz sumienność,
  • Odporność na stres i sytuacje konfliktowe,
  • Mobilność i gotowość do przeprowadzania inwentaryzacji na terenie: kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie,
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon komórkowy,
  • Rabaty na zakupy w drogeriach Natura.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.