Specjalista ds. Infrastruktury
Miejsce pracy: Sieradz
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- zarządzanie systemami infrastruktury technicznej (HVAC, sprężonego powietrza, wody oczyszczonej)
- zapewnianie kontroli technicznych i okresowych przeglądów, remontów systemów infrastruktury technicznej oraz ich systemów automatyki
- diagnostykę oraz naprawę systemów infrastruktury technicznej
- analizę pracy systemów i kosztów ich utrzymania - przygotowanie raportów okresowych
- prowadzenie dokumentacji techniczno-serwisowej
OCZEKIWANIA:
- wykształcenie wyższe techniczne
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w zakresie obsługi systemów HVAC
- praktyczna znajomość budowy i obsługi instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych
- praktyczna umiejętność rysowania w środowisku CAD
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej i branżowej
- znajomość Windows, Pakietu Ms Office
- komunikatywność (umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji) oraz umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analizowania i łączenia informacji z różnych źródeł\
- chęć do nauki i rozwoju
- zaangażowanie, uczciwość, rzetelność, terminowość
- wysoka kultura osobista
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie farmaceutycznej w ramach Grupy Polpharma
- wynagrodzenie odpowiednie do kompetencji i wyników pracy
- ciekawe wyzwania, możliwości wszechstronnego rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń (m.in. prywatna opieka medyczna, karty Multisport, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowania do posiłków), rozwinięty system motywacji finansowej i pozafinansowej, szkolenia, imprezy integracyjne oraz szeroki wachlarz świadczeń socjalnych
- niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy oraz laptop
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.