Grupa PreZero poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. infrastruktury i administracji
Miejsce pracy: Szczecin
Twój zakres obowiązków:
- Bieżący nadzór nad stanem technicznym i wyposażeniem obiektów i instalacji Spółki m.in. poprzez zlecanie przeglądów, okresowych kontroli, napraw.
- Organizacje prac i kontrolę ich wykonania pod względem jakości, terminowości i kosztów.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej obiektów i sprzętu Spółki oraz prowadzonych remontów, modernizacji i inwestycji.
- Analizowanie rynku dostawców sprzętu i usług (zgodnie z obowiązującymi procedurami); poszukiwanie rozwiązań optymalnych kosztowo dla Spółki.
- Obsługę administracyjną floty Spółki (wznawianie polis, zgłaszanie nowych pojazdów, zgłaszanie i rozliczanie szkód).
- Prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczeń w zakresie funkcjonowania działu.
- Współpracę z działami organizacyjnymi Spółki.
Oczekujemy od Ciebie;
- Wykształcenia wyższego;
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym;
- Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności;
- Umiejętności pracy pod presją czasu;
- Skrupulatności i dokładności niezbędnej w pracy z dokumentami;
- Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji własnej pracy;
- Dobrej znajomości MS Word i Excel;
- Prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat .
- Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych.
- Dofinansowanie przez Pracodawcę nauki (np. kursy specjalistyczne, języki obce).
- Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez Pracodawcę.
- Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny, grupowe ubezpieczenie na życie oraz kartę Multisport na preferencyjnych warunkach.
- Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego.
Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś: