Grupa SUEZ poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Infrastruktury i Administracji
Miejsce pracy: Szczecin
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
- Bieżący nadzór nad stanem technicznym i wyposażeniem obiektów i instalacji Spółki m.in. poprzez zlecanie przeglądów, okresowych kontroli, napraw.
- Organizacje prac i kontrolę ich wykonania pod względem jakości, terminowości i kosztów.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej obiektów i sprzętu Spółki oraz prowadzonych remontów, modernizacji i inwestycji.
- Analizowanie rynku dostawców sprzętu i usług (zgodnie z obowiązującymi procedurami); poszukiwanie rozwiązań optymalnych kosztowo dla Spółki.
- Obsługę administracyjną floty Spółki (wznawianie polis, zgłaszanie nowych pojazdów, zgłaszanie i rozliczanie szkód).
- Prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczeń w zakresie funkcjonowania działu.
- Współpracę z działami organizacyjnymi Spółki.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego inżynierskiego (o profilu technicznym);
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku o zbliżonym profilu;
- Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności;
- Umiejętności pracy pod presją czasu;
- Skrupulatności i dokładności niezbędnej w pracy z dokumentami;
- Umiejętności analizy danych, myślenia kategoriami efektywności kosztowej;
- Umiejętności ustalania priorytetów i organizacji własnej pracy;
- Dobrej znajomości MS Word i Excel;
- Prawa jazdy kat. B.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy;
- Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
- Prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
- Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
- Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego.
Aplikuj już dziś:
Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś: