Ogłoszenie numer: 2040225, z dnia 2018-08-24
Urząd Ochrony Danych Osobowych
poszukuje kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. informatycznych i audytu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przeprowadzanie kontroli krajowych i międzynarodowych w zakresie zgodności przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych.
- Sporządzanie protokołów z poszczególnych czynności kontrolnych oraz sporządzanie protokołów kontroli.
- Praca analityczna nad materiałem dowodowym z przeprowadzonych kontroli.
- Ocena rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.
- Analiza projektów informatycznych oraz nowych rozwiązań technologicznych, pod kątem zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych.
- Sporządzanie projektów pism dotyczących realizacji wymogów wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych.
Wymagania
Wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym
Wymagania konieczne:
- Wiedza i doświadczenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego.
- Wiedza w zakresie: infrastruktury IT, systemów Windows, Linux, Unix, baz danych, firewall, zarządzania bezpieczeństwem informacji i monitorowania systemów w zakresie bezpieczeństwa.
- Znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych.
- Dyspozycyjność w zakresie wyjazdów służbowych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność sporządzania pism, dokładność i terminowość w zakresie realizowanych zadań.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagania pożądane:
- Doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji, ciągłości działania oraz ochronie danych osobowych.
- Znajomość norm ISO 27001, ISO 27002, ISO 31000.
- Znajomość standardów i metodologii prowadzenia audytów.
- Znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2).
Oferujemy
- miłą atmosferę w pracy,
- umowę o pracę,
- dofinansowania do karty sportowej oraz wczasów " pod gruszą".
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.