TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego klienta globalnej sieci przedsiębiorstw świadczących usługi księgowe, audytorskie i doradcze. Należącej do tak zwanej wielkiej czwórki przedsiębiorstw zajmujących się audytem. Zatrudniającego 236 tysięcy pracowników w 158 krajach. Poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. Informacji / Analytik (obszaru wsparcia systemu)
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 26070#18110027
Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie systemów biznesowych, w tym rozwiązywanie problemów użytkowników.
- Uczestniczenie się w projektowaniu nowych ulepszeń, które poprawią wydajność raportowania w całej organizacji.
- Współtworzenie projektów, w tym projektowanie testowanie i wdrażanie.
- Tworzenie i dostarczanie odpowiedniej dokumentacji, szkolenia wokół zmian sprawozdawczych.
Wymagania:
- Doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i konserwacji dużych hurtowni hurtowni danych przy użyciu technologii firmy Microsoft (SQL, SSIS, SSAS, SSRS).
- Umiejętność modelowania danych
- Umiejętność budowania rozwiązań analitycznych na skalę korporacyjną.
- Doświadczenie w zarządzaniu danymi i ich przekształcaniu za pomocą szkieletów opartych na chmurze (Azure Data Factory, SnapLogic, Hadoop itp.)
- Doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań BI przy użyciu nowoczesnych narzędzi prezentacji BI, takich jak Power BI, QlickView.
- Doświadczenie w zakresie zbierania potrzeb biznesowych i przekształcania ich w raportowanie specyfikacji i wymagań technicznych.
- Znajomość układów i najlepszych wzorców projektowych w raportach
- Biegły angielski i polski.
Oferujemy:
- Rozwój kariery i wzrost zawodowy w globalnym zespole.
- Udział w działaniach na terenie wielu obszarów w obszarze wsparcia dla systemów biznesowych.
- Dostęp do wiedzy i umiejętności w zakresie najlepszych narzędzi i rozwiązań informatycznych w skali makro.
- Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń, w tym prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie i niepełnosprawność, atrakcyjny program bonów.
- Możliwość angażowania się w zajęcia sportowe i wydarzenia związanych z budowaniem zespołu po zakończeniu dnia.
- Inspirujące i przyjazne środowisko pracy.
- Twój indywidualny plan rozwoju kariery dostosowany do twoich preferencji i ambicji.
Dodatkowo:
Zakres obowiązków:
- Dostarczanie klientom pomocy technicznej na poziomie drugiego użytkownika na poziomie dziennym.
- Praca z użytkownikami raportów i analitykami na całym świecie.
- Identyfikacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, eskalacja i śledzenie problemów w odpowiedni sposób.
- Zapewnienie wskazówek dotyczących alternatywnych rozwiązań dotyczących powtarzającej się lub bieżącej problematyki.
- Rozwiązywanie problemów związanych z dokumentacją
- Wywoływanie procesów eskalacji; w razie potrzeby włączanie wielu grup rozwiązywania problemów.
- Wykonywanie specjalnych zadań zgodnie z potrzebami.