- Pozyskiwanie i ścisła współpraca z zagranicznymi dostawcami
- Negocjowanie warunków transakcji i nadzorowanie przebiegu zamówień
- Stała analiza asortymentowa produktów kupowanych przez firmę
- Kontrola jakości towaru, sprawdzanie zgodności z wymogami prawa zarówno produktów jak i dostawców
- Współpraca z wszystkimi działami firmy i z firmami spedycyjnymi
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Dobrej znajomości obsługi programów pakietu MS OFFICE
- Dokładności i komunikatywności
- Bardzo dobrej organizacji pracy
- Umiejętności pracy w grupie
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Zdobywanie doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
- Kontakt z produktami najnowszej technologii
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta MultiSport, siłownia, sala do squash'a dla ceniących aktywność fizyczną
- ....a także profesjonalnie wyposażony klub muzyczny
Poznaj
Action S.A.
ACTION S.A. jest dostawcą dla branży e-commerce, producentem i wielobranżowym dystrybutorem, działającym w sektorze B2B i B2C. Firma notowana na GPW od 2006 roku. Oferta obejmuje produkty IT, elektronikę konsumencką, fotowoltaikę, artykuły dla zwierząt, elektronarzędzia i wiele innych kategorii, o łącznym asortymencie na ponad 50 tysięcy produktów. ACTION S.A. opiera się na trzech filarach biznesu: ACTION Business Center – dystrybuujący zaawansowane rozwiązania, a także sprzedaż e-commerce – detaliczną i zagraniczną do 50 krajów w UE i na świecie. Firma posiada też szereg marek własnych w różnych kategoriach m.in. Activejet z wyposażeniem do biura i domu, ACTINA z profesjonalnym sprzętem dla graczy komputerowych oraz projekty e-commerce jak sferis.pl, krakvet.pl i gram.pl. Własne centrum logistyczne, posiadane przez firmę, gwarantuje dostawę do wybranego miejsca w Polsce w ciągu 24 h, a za granicę w 48 h.