Jesteśmy ogólnopolską siecią salonów AGD/RTV/IT. Mamy świadomość, że właściwe standardy pracy i nowe kierunki działania mogą budować tylko najlepsi. W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Hurtowni Danych
Miejsce pracy: Złotów
Centrala Firmy TERG S.A. (Dział Controllingu)
Co możesz zyskać pracując u nas:
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Ambitną i satysfakcjonującą prace
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju i samorealizacji
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
- Preferencyjne warunki zakupu sprzętu z oferty Media Expert
- Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport
- Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się" dla Ciebie i Twoich bliskich
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
- Tworzenie i zarządzanie procesami zasilania Hurtowni Danych
- Utrzymywanie istniejących baz danych oraz aktywny udział w ich rozwoju
- Tworzenie procesów zasilania baz danych, bieżącą walidację danych
- Aktywny udział w rozwoju i administrowaniu Hurtownią Danych (SQL)
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej HD i procesów zasilania
- Tworzenie nowych baz, modelowanie procesów (w tym ETL), optymalizację
- Diagnostykę i rozwiązywanie problemów, bezpośrednie wsparcie użytkowników
- Rozwój środowiska BI, udostępnianie raportów, budowę wewnętrznych aplikacji na potrzeby udostępniania raportów (SSRS, Excel)
- Udział w rozwoju narzędzi BI
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie - wyższe
- Bardzo dobrej znajomości SQL, w tym - ETL i OLAP
- Kilkuletniego doświadczenia w obszarze HD, BI, finansów lub controllingu
- Umiejętności analitycznych oraz komunikacyjnych
- Otwartości na nowe wyzwania
- Systematyczności oraz nastawienia na realizację celów
- Umiejętności diagnozowania i samodzielnego rozwiązywania problemów
- Znajomości zasad Hurtowni Danych, nadzoru i modelowania procesów
- Znajomości systemów klasy BI - w tym QlikView (mile widziane)