Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.
Corten Medic rozpoczęło swoja działalność w 1993 roku. Działania firmy opierają się na stałym dostosowywaniu się do potrzeb Pacjentów, ciągłej trosce o ich zdrowie, jak również promocję zdrowia wśród Pacjentów i ich rodzin. Aby sprostać tym wymaganiom firma wdraża najnowsze rozwiązania w zakresie diagnostyki i leczenia chorych, unowocześnia bazę sprzętową, usprawnia stosowane technologie medyczne, zaś pracownicy zarówno medyczni jak i pozostały personel dążą do podnoszenia swoich kwalifikacji
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko:
- samodzielna i kompleksowa współpraca z managerami i wspieranie ich w tematach związanych z HR,
- prowadzenie projektów z obszaru HR,
- wdrażanie w organizacji procesów miękkiego HR,
- przygotowywanie procedur i standardów obszaru HR,
- kompleksowa obsługa procesów rekrutacyjnych-(end to end)
- tworzenie planów rozwojowych i ścieżek karier we współpracy z managerami zespołów,
- zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych w zakresie rozwoju i potrzeb pracowników,
- wsparcie organizacji szkoleń i kursów dla pracowników i współpracowników,
- prowadzenie onboardingu oraz exit interviews,
- aktualizacja opisów stanowisk i materiałów wdrożeniowych,
- współudział w tworzeniu oraz realizacja strategii komunikacji wewnątrz organizacji,
- dbanie o sprawny przepływ informacji między pracownikami,
- prowadzenie akcji CSR i integracyjnych,
- proponowanie własnych zmian i usprawnień w obszarze HR,
- aktywny monitoring trendów HR, inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów wspierających satysfakcję i zaangażowanie pracowników.
- minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Psychologia, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Socjologia),
- otwartość na ludzi, zrozumienie i reagowanie na potrzeby biznesu i pracowników,
- znajomość praktyk, narzędzi i trendów HR,
- umiejętność analitycznego myślenia, prezentacji danych i wyciągania wniosków,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i terminowość.
- znajomość prawa pracy.
- możliwość doskonalenia swoich umiejętności i rozwoju zawodowego w wybranym przez Ciebie obszarze,
- pracę nad ciekawymi, nowoczesnymi i długofalowymi projektami,
- odpowiedni sprzęt do wydajnej pracy (laptop, telefon),
- realny wpływ na rozwój i kształt firmy,
- dobrą kawę i atmosferę w biurze :)