Ogłoszenie numer: 1393044, z dnia 2016-11-21
HL DISPLAY Gliwice Sp. z o.o.
Jesteśmy wiodącym, międzynarodowym ekspertem i dostawcą produktów oraz innowacyjnych rozwiązań dla merchandisingu oraz komunikacji sklepowej. Zaczynając od naszych skandynawskich korzeni rośniemy poprzez dekady jako globalny lider, obecny na całym świecie – operujemy już na 44 rynkach, z których 20 obsługiwanych jest przez nasze własne oddziały, a reszta to nasi starannie wybrani dystrybutorzy.
Obecnie do naszego zakładu produkcyjnego zlokalizowanego w Gliwicach poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. HR
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska
- Samodzielne planowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami organizacji;
- Planowanie i koordynowanie procesu wdrożenia nowo zatrudnianych pracowników;
- Planowanie, komunikacja i koordynowanie realizacji procesu ocen pracowniczych oraz ich analiza i proponowanie działań rozwojowych;
- Zapewnienie pracowników tymczasowych (współpraca z agencjami pracy tymczasowej);
- Przygotowywanie i aktualizacja opisów stanowisk;
- Przeprowadzanie badań poziomu zaangażowania i satysfakcji pracowników, analiza wyników, warsztaty z pracownikami w celu wprowadzania działań korygujących;
- Udział w budowaniu, wdrażaniu i aktualizacji matryc kompetencyjnych;
- Udział we wdrażaniu narzędzi, kanałów i działań z obszaru komunikacji wewnętrznej wspierających kulturę organizacyjną;
- Udział w budowaniu wizerunku Pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Budowanie partnerskiej współpracy z kadrą menedżerską oraz dostarczanie narzędzi i rozwiązań z obszaru HR;
- Aktywny udział w projektach realizowanych w obszarze HR (o zasięgu międzynarodowym);
- Organizacja wydarzeń socjalnych;
- Monitoring wskaźników personalnych (absencje, rotacja, koszty personalne);
- Inne zadania z zakresu HR.
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie w wymienionym obszarze HR w dużej, międzynarodowej firmie produkcyjnej;
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: ZZL/psychologia/studia podyplomowe z zakresu HR;
- Dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja w mowie i piśmie);
- Praktyczna znajomość zagadnień z obszaru miękkiego HR;
- Doświadczenie we wdrażaniu różnorodnych narzędzi HR;
- Znajomość przepisów prawa pracy;
- Wysokie umiejętności: pracy w zespole, komunikacji, budowania relacji, nastawienia na obsługę klienta wewnętrznego i rozwiązanie problemów;
- Obowiązkowość, zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa i kreatywność.
Oferujemy
- Miejsce pracy: Gliwice (KSSE)
- Opieka medyczna dla pracownika i rodziny
- Dofinansowanie do karty sportowej.
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Pakiet szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.