Ogłoszenie numer: 6572460, z dnia 2022-02-28
Jesteśmy jedną z największych firm w branży krótko i długoterminowego wynajmu samochodów osobowych i dostawczych, która kształtuje polski rynek Rent a Car i CarSharing. Dzięki pasji i determinacji nasze usługi działają obecne na terenach całej Polski oraz na Litwie. W 2017 roku uruchomiliśmy usługę wynajmu samochodów na minuty, a brand Panek CarSharing stał się powszechnie rozpoznawalny.
Rozwijając nasze usługi, dążymy do rozwoju naszych pracowników, a awanse wewnętrzne są u nas podstawą. Stawiamy na współpracę oraz życzliwość. Jesteśmy ambitnymi miłośnikami motoryzacji, nastawionymi na sukces i rozwój zawodowy.
Dzielimy się niepowtarzalną atmosferą i klimatem, jaki tworzymy jako pracownicy Panka.
„U nas jest po prostu fajnie!” Dołączysz?
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wsparcie użytkowników;
- konfigurowanie sprzętu i oprogramowania;
- rejestrowanie i reagowanie na zgłoszenia;
- dbanie o stan sprzętu firmowego (rejestracja, serwisy, dokumentacja).
Wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 60 osób;
- dobra znajomość Windows 10, Android oraz M365;
- znajomość budowy sprzętu teleinformatycznego;
- umiejętność podstawowej diagnostyki dla znalezienia przyczyn problemów;
- chęć nauki nowych rzeczy;
- uprzejmość i kultura osobista w kontakcie z użytkownikami, komunikatywność;
- dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach 8-20, dyżury telefoniczne w godzinach nocnych.
Mile widziane
- znajomość Windows Serwer 2012 -2019;
- umiejętność pracy z Active Directory, DHCP.
Oferujemy
- pracę w jednej z największych wypożyczalni aut w Polsce;
- zniżki na przejazdy autami Panek CarSharing i wynajmy aut Panek;
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus system premiowy w oparciu o wyniki i zaangażowanie;
- system benefitów: Enel-Med, Multisport, Aviva;
- dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół;
- dogodną lokalizację, przyjazne i nowoczesne biuro.