Ogłoszenie numer: 6375771, z dnia 2022-01-24
Firma PANEK S.A. to polski lider branży Rent a Car, zwycięzca wielu prestiżowych plebiscytów, firma z tradycjami i wyłącznie polskim kapitałem. Obecna na rynku od 18 lat, wyróżnia się wysokimi standardami obsługi i indywidualnym podejściem do Klienta. Zajmujemy się wynajmami pojazdów dla Klientów indywidualnych, biznesowych, pojazdów zastępczych oraz wynajmów na minuty w usłudze PANEK CarSharing.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wsparcie użytkowników;
- konfigurowanie sprzętu i oprogramowania;
- rejestrowanie i reagowanie na zgłoszenia;
- dbanie o stan sprzętu firmowego (rejestracja, serwisy, dokumentacja).
Wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 60 osób;
- dobra znajomość Windows 10, Android oraz M365;
- znajomość budowy sprzętu teleinformatycznego;
- umiejętność podstawowej diagnostyki dla znalezienia przyczyn problemów;
- chęć nauki nowych rzeczy;
- uprzejmość i kultura osobista w kontakcie z użytkownikami, komunikatywność.
Mile widziane:
- znajomość Windows Serwer 2012 -2019;
- umiejętność pracy z Active Directory, DHCP.
Oferujemy
- pracę w jednej z największych wypożyczalni aut w Polsce;
- zniżki na przejazdy autami Panek CarSharing i wynajmy aut Panek;
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus system premiowy w oparciu o wyniki i zaangażowanie;
- system benefitów: Enel-Med, Multisport, Aviva;
- dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół;
- dogodną lokalizację, przyjazne i nowoczesne biuro.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.