Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. HelpDesk

Panek S.A.
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1061 dni temu

Ogłoszenie numer: 6375771, z dnia 2022-01-24

Firma PANEK S.A. to polski lider branży Rent a Car, zwycięzca wielu prestiżowych plebiscytów, firma z tradycjami i wyłącznie polskim kapitałem. Obecna na rynku od 18 lat, wyróżnia się wysokimi standardami obsługi i indywidualnym podejściem do Klienta. Zajmujemy się wynajmami pojazdów dla Klientów indywidualnych, biznesowych, pojazdów zastępczych oraz wynajmów na minuty w usłudze PANEK CarSharing.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. HelpDesk

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • wsparcie użytkowników;
  • konfigurowanie sprzętu i oprogramowania;
  • rejestrowanie i reagowanie na zgłoszenia;
  • dbanie o stan sprzętu firmowego (rejestracja, serwisy, dokumentacja).

Wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 60 osób;
  • dobra znajomość Windows 10, Android oraz M365;
  • znajomość budowy sprzętu teleinformatycznego;
  • umiejętność podstawowej diagnostyki dla znalezienia przyczyn problemów;
  • chęć nauki nowych rzeczy;
  • uprzejmość i kultura osobista w kontakcie z użytkownikami, komunikatywność.

Mile widziane:

  • znajomość Windows Serwer 2012 -2019;
  • umiejętność pracy z Active Directory, DHCP.

Oferujemy

  • pracę w jednej z największych wypożyczalni aut w Polsce;
  • zniżki na przejazdy autami Panek CarSharing i wynajmy aut Panek;
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus system premiowy w oparciu o wyniki i zaangażowanie;
  • system benefitów: Enel-Med, Multisport, Aviva;
  • dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół;
  • dogodną lokalizację, przyjazne i nowoczesne biuro.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.