Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. HelpDesk

Apart Sp. z o.o.
Poznań, Poznań, Suchy Las
praca stacjonarna
2107 dni temu

Jesteśmy dynamiczną, polską firmą, w której liczny dział IT każdego dnia rozwija i unowocześnia narzędzia szyte na miarę naszych potrzeb. To, co dla nas najważniejsze, to otwartość, chęć dzielenia się wiedzą oraz zaangażowanie pracowników, z którymi wiążemy się na wiele lat.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. HelpDesk
Miejsce pracy: Poznań, Suchy Las
Nr ref.: C/08/2019

 

Zadania:

  • instalacja, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego
  • współpraca w zakresie serwisu sprzętu z firmami zewnętrznymi
  • utrzymywanie i aktualizacja bazy zasobów klienckich
  • instalowanie oprogramowania użytkowego
  • obsługa zgłoszeń helpdesk (pierwsza linia wsparcia)
  • diagnozowanie problemów ze stanowiskiem roboczym
  • pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z działaniem oprogramowania i sprzętu komputerowego

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość systemów klienckich Windows oraz pakietu MS Office
  • znajomość zagadnień związanych z Active Directory
  • podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
  • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów z drukarkami, z działaniem stacji roboczych (hardware/software)
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • minimum rok doświadczenia zawodowego w helpdesk w obszarze IT
  • prawo jazdy kat.B

Oferujemy:

  • pracę dającą możliwość pełnego wykorzystania i rozwinięcia posiadanych umiejętności w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • bardzo dobrą atmosferę w dynamicznym i doświadczonym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w powyższym formularzu są spółki z Grupy APART.W Grupie dane przekazywane są pomiędzy spółkami na podstawie umowy o współadministrowanie. W skład spółek z Grupy wchodzą:APART SP. z o.o., ul. Stara Droga 3, 62-002 Suchy Las;R2 Center Sp. z o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich 91, 62-002 Suchy Las;E-R2 Sp. z o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich 91, 62-002 Suchy Las;E-R2 Sp. z o.o. SKA, ul. Powstańców Wielkopolskich 91, 62-002 Suchy Las;R2 INVESTMENT Sp. z o. o. Sp. K, ul. Powstańców Wielkopolskich 91, 62-002 Suchy Las;R2 INVESTMENT Sp. z o. o., ul. Powstańców Wielkopolskich 91, 62-002 Suchy Las;R2 TRADE Sp. z o. o., ul. Powstańców Wielkopolskich 91, 62-002 Suchy Las;E-SKLEP R2 Sp. z o. o., ul. Powstańców Wielkopolskich 91, 62-002 Suchy Las.

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do pracy w spółkach z Grupy APART.Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:a) uzasadnionego interesu spółek z Grupy APART (zatrudnianie pracowników),b) w oparciu obowiązek prawny wynikający z Kodeksu pracy,c) na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie udziału w przyszłych rekrutacjach.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są upoważnione osoby odpowiedzialne za zatrudnienie oraz dostawca systemu eRecruiter.Dane osobowe przechowywane są przez okres 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – przez okres 1 roku od zakończenia bieżącej rekrutacji.Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do udziału w rekrutacji.

Przysługuje Pani/Panu żądania dostępu do swoich danych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. Przysługuje Pani /Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...