specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
10 godz.
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Jesteśmy dynamiczną, polską firmą, w której liczny dział IT każdego dnia rozwija i unowocześnia narzędzia szyte na miarę naszych potrzeb. To, co dla nas najważniejsze, to otwartość, chęć dzielenia się wiedzą oraz zaangażowanie pracowników, z którymi wiążemy się na wiele lat.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. HelpDesk
Miejsce pracy: Poznań, Suchy Las
Nr ref.: C/08/2019
Zadania:
instalacja, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego
współpraca w zakresie serwisu sprzętu z firmami zewnętrznymi
utrzymywanie i aktualizacja bazy zasobów klienckich
instalowanie oprogramowania użytkowego
obsługa zgłoszeń helpdesk (pierwsza linia wsparcia)
diagnozowanie problemów ze stanowiskiem roboczym
pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z działaniem oprogramowania i sprzętu komputerowego
Wymagania:
bardzo dobra znajomość systemów klienckich Windows oraz pakietu MS Office
znajomość zagadnień związanych z Active Directory
podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
umiejętność analizy i rozwiązywania problemów z drukarkami, z działaniem stacji roboczych (hardware/software)
umiejętność pracy pod presją czasu
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną
umiejętność pracy w zespole
komunikatywność i wysoka kultura osobista
minimum rok doświadczenia zawodowego w helpdesk w obszarze IT
prawo jazdy kat.B
Oferujemy:
pracę dającą możliwość pełnego wykorzystania i rozwinięcia posiadanych umiejętności w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
bardzo dobrą atmosferę w dynamicznym i doświadczonym zespole
wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
10 godz.
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...