Jesteśmy dynamiczną, polską firmą, w której liczny dział IT każdego dnia rozwija i unowocześnia narzędzia szyte na miarę naszych potrzeb. To, co dla nas najważniejsze, to otwartość, chęć dzielenia się wiedzą oraz zaangażowanie pracowników, z którymi wiążemy się na wiele lat.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. HelpDesk
Miejsce pracy: Poznań, Suchy Las
Nr ref.: C/08/2019
Zadania:
- instalacja, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego
- współpraca w zakresie serwisu sprzętu z firmami zewnętrznymi
- utrzymywanie i aktualizacja bazy zasobów klienckich
- instalowanie oprogramowania użytkowego
- obsługa zgłoszeń helpdesk (pierwsza linia wsparcia)
- diagnozowanie problemów ze stanowiskiem roboczym
- pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z działaniem oprogramowania i sprzętu komputerowego
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość systemów klienckich Windows oraz pakietu MS Office
- znajomość zagadnień związanych z Active Directory
- podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
- umiejętność analizy i rozwiązywania problemów z drukarkami, z działaniem stacji roboczych (hardware/software)
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- minimum rok doświadczenia zawodowego w helpdesk w obszarze IT
- prawo jazdy kat.B
Oferujemy:
- pracę dającą możliwość pełnego wykorzystania i rozwinięcia posiadanych umiejętności w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- bardzo dobrą atmosferę w dynamicznym i doświadczonym zespole
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności