Headhunters Agencja Pracy to polska firma świadcząca usługi w zakresie konsultingu personalnego na rynku krajowym i zagranicznym. Trzon działalności Oddziału w Katowicach to procesy rekrutacyjno - selekcyjne głównie w oparciu o metodę direct oraz executive search na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Headhunters figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 10079.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Helpdesk
Miejsce pracy: okolice Warszawy
Obowiązki:
- Rozwiązywanie problemów użytkowników otrzymane drogą telefoniczną lub przez e-mail
- Dokumentacja zgłoszeń
- Obsługiwanie wewnętrznego systemu do zarządzania zgłoszeniami (m.in. ticket system)
- Nadzór nad poprawnością działania komputerów stacjonarnych/laptopów, oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego
- Udzielanie podstawowego wsparcia technicznego użytkownikom lokalnym i zdalnym w obszarach;
o sprzętu komputerowego
o systemu Microsoft: Office 365, Windows 7/10, SfB &IE
o urządzeń mobilnych z systemami Android, IOS oraz Windows Mobile - Nadzór nad kopiami zapasowymi systemów
- Podstawowe zarządzanie domenami w AD
- Praca zgodna z globalnymi standardami i procedurami IT
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym
- Min. 1,5 roku doświadczenia zawodowego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft
- Podstawowa znajomość Active Directory
- Dynamizm w działaniu, chęć rozwoju
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę
- Rozwój zawodowy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do pakietów sportowych
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.