Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Dla jednego z naszych Klientów w branży motoryzacyjnej z Warszawy poszukujemy specjalisty na stanowisko HelpDesk.
Specjalista ds. HelpDesk ERP
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: HD/WWA/ES
Opis stanowiska:
- rozwiązywanie problemów użytkowników związanych z systemami ERP;
- analiza przyczyn powstania problemów powodujących nieprawidłowe działanie aplikacji przygotowanie odpowiednich procedur, koordynowanie naprawy błędów;
- testowanie zmian oraz nowości na środowiskach testowych zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej;
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zgłoszenia błędów i awarii dot. oprogramowania ERP
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników w zakresie zmian oraz nowości w funkcjonalnościach oprogramowania ERP;
- współpraca z pozostałymi Działami IT w ramach realizacji wsparcia dla Użytkowników organizacji.
Poszukujemy osoby, która posiada:
- znajomość jednego lub kilku obszarów biznesowych: zasady obiegu dokumentów handlowych i magazynowych, sprzedaż, logistyka, finanse, księgowość;
- znajomość zagadnień baz danych, w tym znajomości języka SQL (bezwzględnie wymagane);
- wykształcenie w kierunku informatycznym lub pokrewnym;
- komunikatywność, umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń;
- chęć do poszerzania wiedzy i wykorzystywania jej w praktyce.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia nowych kompetencji i doświadczeń w dziale IT;
- pracę w przyjaznym środowisku pracy oraz kultury organizacyjnej;
- możliwość szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
- wyzwania i możliwość samorealizacji.