Specjalista ds. Helpdesk, j. niemiecki + j. angielski
Warszawa, Pruszków, Łubna, Góra Kalwaria
Nr ref.: SH/LB/062019
Zakres obowiązków:
- Zdalna pomoc w zakresie wsparcia technicznego (sprzęt komputerowy, MS Office, system Android, IOS, itp.)
- Dokumentacja zgłoszeń
- Nadzór nad poprawnością działania komputerów oraz oprogramowania
- Nadzór nad kopiami zapasowymi systemów
Wymagamy:
- Komunikatywną znajomość j. niemieckiego oraz j. angielskiego (min. B2) - warunek konieczny
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie IT
- Znajomość elektronicznego systemu zgłoszeń
- Podstawowa znajomość Active Directory
- Rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
Co zyskasz w zamian:
- Stałe zatrudnienie w ugruntowanej firmie, która od 90 lat jest obecna na rynku
- Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz umiejętności
- Rozwój zawodowy, możliwość nauki języków obcych i podnoszenia kwalifikacji
- Prywatną opiekę medyczną
- System kafeteryjny