Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SHZ/WRO//2015/1/145
- utrzymywanie trwałych relacji z dostawcami;
- pozyskiwanie kontrahentów krajowych i zagranicznych,
- zakup towarów orazwspółpraca z działem logistyki (negocjacje cenowe);
- raportowanie wynikówpracy i przygotowywanie ofert handlowych i analiz;
- realizowanie wyznaczonych celów budżetowych;
- współpraca z innymi działami firmy;
- kreowanie pozytywnegowizerunku firmy oraz współtworzenie wizji jej rozwoju.
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- zaawansowana znajomośćjęzyka angielskiego/ czeskiego;
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w pozyskiwaniu i budowaniu relacji z Klientami,
- orientacja na wyniki i poparta sukcesami skuteczność działania;
- bardzo dobra obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel);
- mile widzianaznajomość programów Business Explorer Analyzer lub systemu SAP;
- wysokie zdolności interpersonalne.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o mowę o pracę i premie zależne od uzyskanych wyników;
- możliwość współtworzenia wizji rozwoju firmy;
- liczne szkolenia pozwalające na podnoszenie swoich kwalifikacji;
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym środowisku.