Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Specjalista ds. Handlu Krajowego
Nr Ref.: OO/DDP/HMO//2015/7/78
Opis stanowiska:
- Realizacja i stałe monitorowanie planu sprzedaży;
- Prowadzenie rozmów handlowych z klientami;
- Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów- częste wyjazdy służbowe;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
- Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji;
- Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku.
Wymagania:
- Min.2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane doświadczenie w handlu wyrobami hutniczymi;
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, znajomości technik sprzedaży, negocjacji;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne;
- Dobra znajomość i doświadczenie w pracy z MS Office;
- Czynne prawo jazdy;
- Wysoki poziom kultury osobistej i świadomości biznesowej;
- Samodzielność, dyspozycyjność.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy;
- Ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę;
- Codzienny kontakt z kluczowymi Klientami;
- Liczne szkolenia wewnętrzne i możliwości rozwoju;
- Pozytywna atmosfera i otwarta komunikacja w firmie.