FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimexoraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.
Najważniejsze fakty o nas:
- utrzymujemy ponad 1300 km dróg krajowych i autostrad,
- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, podkarpackim, opolskim i małopolskim,
- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.
W związku z planami rozwojowymi naszej spółki FBSerwis Wrocław poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Handlowych (branża gospodarki odpadami)
Miejsce pracy: Wrocław, Bielany Wrocławskie
Zadania, które przed Tobą postawimy:
- Pozyskiwanie nowych klientów na odbiór odpadów przemysłowych.
- Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji dla klientów.
- Nadzór nad prawidłowym procesem obsługi pozyskanych klientów (m.in. koordynacja procesu realizacji zleceń, dostarczanie danych koniecznych do wystawiania faktury klientowi, kontrolowanie spływu należności oraz stanów magazynowych odpadów).
- Nadzór nad administracyjnymi kwestiami związanymi z obsługą klientów.
- Współpraca z Działem Logistyki w zakresie odbioru odpadów.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w branży gospodarki odpadami (warunek konieczny).
- Bardzo dobra znajomość przepisów i regulacji związanych z gospodarką odpadami w Polsce.
- Wysoka kultura osobista, umiejętność budowania relacji z klientami, predyspozycje do pracy w obszarze sprzedaży (preferujemy kandydatów posiadających doświadczenie w pozyskiwaniu klientów na odbiór odpadów).
- Umiejętność kalkulowania ofert i analizowania danych, orientacja na osiąganie celów.
- Dyspozycyjność do częstych podróży służbowych w regionie.
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe.
- Czynne prawo jazdy kat B.
Co możemy zaoferować ?
- Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat.
- Wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników pracy.
- Narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy.
- Dofinansowanie karty MultiSport.
- Premie za polecenie pracowników do pracy do 1000 zł netto.
- Możliwości rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie o długoletniej tradycji na rynku.