FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. Budimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju.
Do naszego łódzkiego Oddziału, prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Handlowych (branża gospodarki odpadami)
Miejsce pracy: Łódź
Jakie zadania będziesz realizować w pracy:
- Pozyskanie nowych klientów w zakresie odbioru odpadów (odpady przemysłowe, surowce wtórne itp.)
- Prowadzenie rozmów handlowych i negocjowanie warunków współpracy
- Utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi kontrahentami
- Przygotowanie kalkulacji i ofert handlowych
- Analiza cen rynkowych i warunków transakcji
- Dbałość o prawidłową realizację usług dla Klientów przemysłowych i ich ciągła optymalizacja
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i raportów w zakresie swoich obowiązków
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?
- Kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych w branży B2B (doświadczenie w branży odpadowej/surowców wtórnych będzie atutem)
- Umiejętność przygotowywania i prezentacji ofert handlowych
- Doświadczenie w przygotowaniu kalkulacji ofertowych
- Umiejętność konsekwentnego działania zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży
- Koncentracja na kliencie, analiza potrzeb, szukanie indywidualnych rozwiązań
- Chęć poznania i zainteresowanie branżą gospodarki odpadami
- Motywacja i orientacja na działanie – determinacja w działaniu i nastawienie na osiągnięcie celu, odpowiednia motywacja do pracy i pewność siebie podczas realizacji zadań
- Zarządzanie swoim czasem w pracy – umiejętność ustalania priorytetów oraz planowania i realizowania zleconych zadań w wyznaczonym terminie
- Koncentracja na kliencie, analiza potrzeb, szukanie indywidualnych rozwiązań
- Komunikatywność i umiejętność budowania długotrwałych relacji
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy:
- Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ponadprzeciętnej dynamice rozwoju
- Wynagrodzenie stałe oraz premię uzależnioną od wyników pracy
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta na zajęcia sportowe)
- Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
- Profesjonalne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer, telefon)
- Niekorporacyjną atmosferę pracy