Dołącz do #Unikalnych, jako:
Specjalista ds. gwarancji
Lokalizacja Warszawa
Zakres obowiązków:
- Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia,
- Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji,
- Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami,
- Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi działami naszej spółki w zakresie rozpatrywanych reklamacji,
- Przygotowywanie umów i zleceń na potrzeby realizacji prac naprawczych,
- Budowanie dobrych relacji z Klientami,
- Przygotowywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych zrealizowanych prac naprawczych,
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z reklamacjami,
- Raportowanie i analiza bieżącej sytuacji reklamacyjnej,
- Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki,
- Współpraca z działem prawnym, kancelariami prawnymi, ubezpieczycielami – przy przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji w sprawach spornych oraz odszkodowawczych.
Oczekiwania:
- 1 rok doświadczenia w pracy w budownictwie: mieszkaniowym lub energetyczno-przemysłowym; mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie gwarancyjnym/posprzedażowej obsłudze Klienta,
- Wykształcenie średnie/wyższe techniczne,
- Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
- Sumienność, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista,
- Systematyczność w pracy, planowaniu zadań i kontroli powierzonego budżetu,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- Znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych,
- Umiejętność szybkiej analizy dokumentów takich jak umowy, karty gwarancyjne,
- Dobra znajomość obsługi MS Office, w szczególności Word, MS Excel oraz Outlook.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej spółce notowanej na GPW,
- Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia zawodowego oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją,
- Pracę w młodym, zgranym i dynamicznym zespole,
- Zapewniamy niezbędne narzędzia do prac,
- Pakiet szkoleń i kursów poza organizacją oraz udział w bezpłatnych szkoleniach wewnętrznych w zakresie umiejętności technicznych i miękkich, dobierany indywidualnie do potrzeb pracownika,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji
Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacji
Proces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa online
W procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotna
Po udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.
Poznaj
UNIBEP S.A.
Dlaczego warto wybrać Unibep?
Grupa Unibep to największa firma budowlana z polskim kapitałem. Budujemy domy, apartamentowce, drogi, mosty, inwestycje przemysłowe i budynki użyteczności publicznej - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zachodniej, północnej i wschodniej Europy. Od lat wygrywamy rankingi w kategorii największego polskiego eksportera usług budowlanych. Nasza historia i tożsamość sięga 1950 roku - od tego czasu nieustannie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki - a jakość realizacji to nasza karta przetargowa.Proces rekrutacji w Unibep
- Krok Zgłoszenie do procesu rekrutacji
- Krok Analiza Twojej aplikacji
- Krok Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa on-line
- Krok Oferta pracy / Informacja zwrotna