Opis stanowiska przejmowanie wyznaczonych obiektów w obsługę gwarancyjną, organizowanie procesu usuwania usterek, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, prowadzenie dokumentacji zgłoszonych reklamacji i prac naprawczych, rozliczanie finansowe i rzeczowe prac naprawczych, sporządzanie...
Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta – przyjmowanie zgłoszeń, diagnozowanie usterek oraz nadzorowanie ich usuwania. Współpraca z generalnymi wykonawcami, firmami budowlanymi oraz wewnętrznymi działami firmy. Prowadzenie odbiorów mieszkań oraz archiwizacja dokumentacji technicznej.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Opis stanowiska: Kontakt z klientem – odpowiadanie za komunikację z klientem (od przyjęcia zgłoszenia aż po rozwiązanie usterki). Diagnoza i ocena usterek powstałych na inwestycjach mieszkaniowych. Koordynacja usuwania usterek z generalnym wykonawcą oraz firmami budowlanymi. Wewnętrzna...
LG Electronics Polska poszukuje obecnie otwartej, sumiennej i pełnej pozytywnej energii osoby
na stanowisko:
Specjalista ds. Gwarancji z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań na tym stanowisku:
Sprawdzanie przychodzących napraw gwarancyjnych zgodnie z zasadami walidacji gwarancji
Kontrolowanie kosztów usług
Rejestracja modeli gwarancyjnych
Analiza danych i raportowanie
Obsługa klienta przez e-mail (okazjonalnie telefonicznie)
Oczekiwania od idealnego kandydata:
Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie na podobnym stanowisku)
Znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio-zaawansowanym
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
Umiejętność pracy w grupie
Nastawienie na rozwiązywanie problemów
Biegła znajomość języka angielskiego
Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę
Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie posiłków, lekcje angielskiego i koreańskiego
Możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych w dynamicznie rozwijającym się otoczeniu.
Opis stanowiska przejmowanie wyznaczonych obiektów w obsługę gwarancyjną, organizowanie procesu usuwania usterek, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, prowadzenie dokumentacji zgłoszonych reklamacji i prac naprawczych, rozliczanie finansowe i rzeczowe prac naprawczych, sporządzanie...
Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta – przyjmowanie zgłoszeń, diagnozowanie usterek oraz nadzorowanie ich usuwania. Współpraca z generalnymi wykonawcami, firmami budowlanymi oraz wewnętrznymi działami firmy. Prowadzenie odbiorów mieszkań oraz archiwizacja dokumentacji technicznej.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Opis stanowiska: Kontakt z klientem – odpowiadanie za komunikację z klientem (od przyjęcia zgłoszenia aż po rozwiązanie usterki). Diagnoza i ocena usterek powstałych na inwestycjach mieszkaniowych. Koordynacja usuwania usterek z generalnym wykonawcą oraz firmami budowlanymi. Wewnętrzna...