PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- wdrażanie systemu ERTMS/GSM-R na liniach zarządzanych przez PKP PLK S.A. mające na celu integrację systemu ERTMS/GSM-R z podsystemami tworzącymi system kolei (podsystemem infrastruktury, energii, sterowania, taboru, ruchu kolejowego, utrzymania, aplikacji telematycznych dla przewozów pasażerskich i przewozów towarowych),
- opracowywanie i opiniowanie dokumentacji przetargowej, dokumentacji technicznych oraz projektów uchwał i wniosków dotyczących systemu ERTMS w tym dla projektów POIiŚ w celu przygotowania dokumentacji zgodnie wymaganiami i wszczęcia procedury przetargowej dla poszczególnych zadań,
- współdziałanie w pracach organizacji międzynarodowych w zakresie strategii i wdrażania systemu ERTMS/GSM-R oraz z właściwymi urzędami w zakresie dostosowywania prawodawstwa polskiego do potrzeb prowadzenia ruchu kolejowego z wykorzystaniem systemu ERTMS/GSM-R w celu wdrażania systemu zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i harmonogramami określonymi w Decyzjach KE,
- opracowywanie zmian do regulaminów i instrukcji wewnętrznych PKP PLK S.A. dotyczących prowadzenia ruchu pociągów celem umożliwienia prowadzenia ruchu pociągów z wykorzystaniem systemu ERTMS/GSM-R.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne na kierunku transport,
- doświadczenie zawodowe 4 lata, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z modernizacją i rozwojem infrastruktury kolejowej,
- znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średnim,
- umiejętność współpracy i rozwiązywania konfliktów,
- odporność na stres,
- sumienność, zaangażowanie.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość zagadnień związanych z systemami teletransmisyjnymi,
- znajomość VBA, MS Access, Linux, SQL.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.