Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
- planowanie, zarządzanie, prowadzenie oraz optymalizację kampanii Google Ads oraz Facebook Ads,
- tworzenie mediaplanów/strategii marketingowych,
- analizę wyników oraz raportowanie prowadzonych działań,
- identyfikowanie nowych trendów w marketingu internetowym, monitorowanie rynku oraz analizę działań konkurencji,
- prowadzenie szkoleń,
- udział w szkoleniach i konferencjach,
- merytoryczne wsparcie działu sprzedażowego,
- współpracę z innymi działami.
- 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii w Google Ads,
- praktyczna umiejętność korzystania z Google Ads,
- znajomość narzędzi Google (Analytics, Search Console, Tag Manager)
- znajomość platform sprzedażowych umożliwiająca konfigurację na potrzeby kampanii,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- samodzielność i systematyczność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
- znajomość pozostałych systemów reklamowych (Bing Ads, Allegro Ads, Facebook/LinkedIn Ads, Double Click),
- dobra znajomość języka angielskiego
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
- możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
- elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
- benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
- eventy integracyjne.