Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla
klientów w Polsce i za granicą.
Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością – zapraszamy do nas!
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Generowania Leadów
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy – 7.00/9.00 – 15.00/17.00,
- stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
- wynagrodzenie 3.000 – 4.000 netto UZ,UoP
- forma współpracy do wyboru UZ lub UoP,
- szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów,
- biuro przyjazne psom,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- prywatną opiekę medyczną – LuxMed,
- dofinansowanie do Multisportu,
- urodzinowy dzień wolny,
- regularne integracje,
- biblioteczkę pracowniczą.
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- planowanie, wdrażanie i rozwój strategii,
- planowanie i realizacja kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów,
- poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów,
- obserwacja i analiza zachowań klientów w celu budowy segmentacji e-mail marketingowej,
- tworzenie i wdrażanie scenariuszy marketing automation w cyklu życia klienta,
- analiza i optymalizacja procesów marketingowych klientów,
- analiza, raportowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii marketing automation,
- budowanie baz danych do prowadzonych kampanii.
Twoje doświadczenie:
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenia w tworzeniu kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów,
- mile widziane doświadczenia w branży IT, e-commerce,
- j. angielskiego komunikatywny w mowie i piśmie,
- praktycznej znajomości zagadnień z zakresu e-mail marketingu i digital marketingu,
- umiejętności analizy prowadzonych kampanii oraz wyciągania wniosków do przyszłych działań,
- odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
- chęci rozwoju,
- praktyczna znajomość HTML.