Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową o polskim kapitale. Jako największy w Polsce dystrybutor oraz producent artykułów remontowo-budowlanych osiągnęliśmy pozycję lidera rynku. Działamy również na arenie międzynarodowej dystrybuując nasze produkty w kilkudziesięciu krajach. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. floty i administracji
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Działania związane z utrzymaniem floty samochodów osobowych (prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie analiz, rekomendowanie rozwiązań, kontrola i optymalizacja kosztów)
- Aktualizacja ubezpieczeń samochodowych, zakup wyposażenia samochodów itp.
- Współpraca z serwisami, zlecanie i terminowe dokonywanie przeglądów, utrzymywanie właściwego stanu technicznego samochodów
- Weryfikacja kosztorysów i faktur w oparciu o standardy rynkowe, posiadaną wiedzę i doświadczenie
- Przekazywanie / odbieranie samochodów
- Zgłaszanie szkód komunikacyjnych oraz nadzór nad procesem likwidacji szkód
- Bezpośredni kontakt i wsparcie dla pracowników - użytkowników floty
- Analizowanie kosztów floty
- Administracja i zarządzanie kartami SIM
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Samodzielność rzetelność i wysokie zdolności organizacyjne
- prawo jazdy kat B
- Bardzo dobra znajomość MS office
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Niezbędne narzędzia pracy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju zawodowego