Ponar Wadowice S.A. jest wiodącym producentem hydrauliki siłowej. Źródłem naszego sukcesu na rynku polskim i zagranicznym jest zadowolenie klientów. Osiągamy to poprzez ciągłe poszerzenie asortymentu oraz dobrze zorganizowaną i wykwalifikowaną kadrę. W związku z dynamicznym rozwojem naszego zakładu poszukujemy kandydatów, których cechuje otwartość na zmiany, konsekwencja w realizacji zadań, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz dążenie do samorealizacji i rozwoju.
Specjalista ds. Finansowych
Miejsce pracy: Wadowice
Główne zadania:
- przygotowywanie krótkoterminowych i długoterminowych prognoz płynności,
- bieżący monitoring i prognoza kowenantów finansowych,
- wsparcie w procesie zarządzania gotówką; przygotowanie i prowadzenie monitoringu przepływów finansowych,
- wsparcie procesów zarządzania płynnością finansową,
- wsparcie działań związanych z pozyskiwaniem finansowania oraz utrzymywaniu relacji z instytucjami finansowymi takimi jak: banki, leasingodawcy, firmy ubezpieczeniowe, poprzez spotkania, przygotowanie materiałów do negocjacji warunków i zabezpieczeń, analizę umów, porównywanie ofert,
- obsługa gwarancji bankowych i innych dokumentów wymaganych przez banki, instytucje leasingowe oraz factoring: w szczególności dokumentów do monitoringu; wniosków kredytowych, pożyczkowych, dotacyjnych,oświadczeń, formularzy, itd.,
- dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
- wsparcie controllingu finansowego, zwłaszcza w zakresie projektów z dofinansowaniem unijnym,
- współpraca z działem księgowości w zakresie zamknięcia miesiąca oraz sporządzania sprawozdań kwartalnych i rocznych.
Wymagania formalne:
- wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: Ekonomia, Bankowość, Finanse i Rachunkowość),
- wiedza z zakresu bankowości w szczególności produktów oferowanych przez banki i instytucje finansowe,
- wiedza z obszaru zarządzania płynnością, analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej,
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów, raportowaniu, analizach,
- doświadczenie w pracy i w rozwijaniu programów ERP, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności : Excel i Power Point, znajomość SQL mile widziana,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oczekiwania interpersonalne:
- zdolność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
- umiejętność pracy z liczbami,
- samodzielne planowanie i organizacji pracy,
- skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole o rozbudowanej strukturze organizacyjnej,
- umiejętność ustalenia priorytetów oraz inicjatywa w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w podmiocie o stabilnej sytuacji finansowej,
- pracę w ambitnym i twórczym zespole,
- szansę na zdobycie doświadczenia w czołowej spółce produkcyjnej w segmencie hydrauliki siłowej,
- możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet sportowy Medicover sport.