Grupa Pekabex jest liderem nowoczesnego budownictwa modułowego w Polsce. Dostarczamy rozwiązania w zakresie projektowania, produkcji i montażu konstrukcji obiektów w oparciu o technologię prefabrykacji elementów żelbetowych, jak również kompleksową budowę obiektów „pod klucz”.
Produkcja realizowana jest w pięciu fabrykach zlokalizowanych w Poznaniu, Gdańsku, Mszczonowie (k. Warszawy) oraz Bielsku Białej. Budujemy w Polsce i za granicą (głównie na terenie Skandynawii i Niemiec), tworzymy zespół ponad 2.000 osób.
Działamy od prawie 50 lat, w lipcu 2015 r. z sukcesem zadebiutowaliśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Centrum Badań i Rozwoju Pekabex pracuje nad dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań. W dziedzinie nauki i edukacji współpracujemy z uczelniami na terenie całej Polski.
Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
- sporządzanie analiz/raportów finansowych (w tym dotyczących planowanych przepływów finansowych), innych bieżących i ad hoc;
- obsługa zapytań banków, ubezpieczycieli, brokerów związanych z kwartalnymi obowiązkami raportowymi;
- koordynacja programu ubezpieczeniowego (aktualność polis, bieżąca obsługa, monitorowanie zakresu, prace okresowe związane z zawarciem i rozliczeniem umów, obsługa szkodowa);
- koordynacja procesu finansowania poprzez leasing w Grupie;
- przygotowywanie i prowadzenie zestawień dotyczących zobowiązań bilansowych i pozabilansowych Grupy, udzielonych poręczeń i zabezpieczeń;
- udział w raportowaniu okresowym na GPW, sporządzaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych;
- wsparcie działu finansowego w realizacji innych zadań;
- współpraca z pozostałymi działami firmy (m.in.: księgowością, działem prawnym, działem sprzedaży, działem zakupów).
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane z zakresu rachunkowości i finansów);
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office;
- dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu.