Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa
Specjalista ds. finansowo-księgowychDział Finansowo-Księgowy
Termin składania dokumentów: 21-08-2023 r.
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej środków trwałych,
- księgowanie w systemie finansowo - księgowym przyjętych do użytkowania środków trwałych,
- rozliczanie inwestycji,
- rozliczanie inwentaryzacji,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie środków trwałych.
Charakterystyka pracy:
- prowadzenie oraz uzgadnianie ewidencji, przesunięć i likwidacji środków trwałych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowanie i księgowanie dokumentów związanych z wprowadzeniem na stan środków stałych,
- naliczanie odpisów amortyzacyjnych środków trwałych,
- praca związana ze znajomością: Symfonia: moduły FK, handel, środki trwałe / Excel,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o finansach publicznych oraz akty wykonawcze, Ustawa o rachunkowości, Ustawa o podatku od towarów i usług, Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i akty towarzyszące.
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie minimum średnie,
- staż pracy: minimum 3 letni przy średnim wykształceniu,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości.
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości;
- ukończone kursy lub studia podyplomowe w zakresie rachunkowości;
- doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej;
- znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem;
- biegła znajomość pakietu Office w szczególności Excel oraz Symfonia: moduły FK, handel, środki trwałe;
- gotowość i determinacja do rozwoju w ramach szeroko pojętych finansów publicznych;
- zdolność analitycznego myślenia, dociekliwość;
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu;
- dokładność, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w treści ogłoszenia:
- za pomocą przycisku aplikacyjnego;
- osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Ogłoszenie nr 2023.111.15” do Sekretariatu Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA przy ul. Rozbrat 26 (pok. 209);
- listownie na adres Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa).
Uwaga: Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 21.08.2023 r.
Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych bądź dostarczone po terminie wskazanym
w ogłoszeniu (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe dot. etapów naboru:
- pierwszy etap - ocena formalna złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych;
- drugi etap - test wiedzy dot. tematyki wynikającej z zakresu zadań oraz przepisów prawa związanych
ze stanowiskiem; - trzeci etap-rozmowa kwalifikacyjna.
Udział w naborze (złożenie dokumentów) oznacza zapoznanie się z poniższymi zasadami przetwarzania danych osobowych.