poszukuje specjalisty ds. finansowo-księgowych
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żurawia 32/34
Wymiar etatu: pełny
- dekretowanie i terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami księgowanie wydatków, kosztów oraz miesięczne uzgadnianie kont w tym zakresie
- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
- terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami sporządzanie list wypłat z tytułu listy płac, umów zlecenia i umów o dzieło
- sporządzanie przelewów wynagrodzeń do właściwych banków i przelewów potrąceń wynikających z listy płac, umów zleceń i umów o dzieło
- współpraca z pracownikami księgowości w zakresie spraw objętych działaniem księgowości
- sporządzanie wydruku z programu komputerowego zestawień dotyczących naliczonych składek ZUS, potrąceń i podatku dochodowego od osób fizycznych.
- terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami sporządzanie dokumentów dotyczących ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników Biura oraz osób, z którymi zostały zawarte umowy zlecenia.
- sporządzanie, kompletowanie i przekazywanie do ZUS dokumentacji niezbędnej do dokonywania przez ZUS wypłat zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych, macierzyńskich i wychowawczych.
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z urzędami skarbowymi dotyczących Biura i pracowników Biura.
- sporządzanie umów cywilno-prawnych zgodnie z wykazem przygotowywanym przez dyrektora Biura PKA.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się̨ po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
- wykształcenie wyższe – preferowane wykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych (preferowany kierunek: Finanse i Rachunkowość)
- praktyczna znajomość zagadnień księgowych oraz obowiązujących przepisów podatkowych
- dobra znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych, podatkowych, prawa pracy oraz rachunkowości budżetowej
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- biegła umiejętność obsługi komputera (środowisko Office 365)
- preferowana znajomość programu Symfonia, Płatnik
- doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, samodzielność i skuteczność w komunikacji oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach
- zdolność do wykonywania zadań pod presją czasu
- kandydat powinien spełniać wymagania określone w Kodeksie Etyki PKA, dostępnym do pobrania na stronie internetowej www.pka.edu.pl
- doświadczenie zawodowe w zakresie wyspecyfikowanych zadań
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: dnia 30 czerwca 2023 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do Biura
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa (z dopiskiem na kopercie "ogłoszenie o pracę"). Dopuszcza się możliwość złożenia aplikacji za pośrednictwem aplikuj szybko.
Rekomendujemy przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Biuro PKA zastrzega sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną̨ zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: można uzyskać pod nr tel. (22) 563 17 44.