Dyrektor Stołecznego Centrum Sportu
AKTYWNA WARSZAWA
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Stołecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
ul. Rozbrat 26, Warszawa
Specjalista ds. finansowo-księgowych (ds. windykacji)
Dział Finansowo-Księgowy
Ogłoszenie nr 2023.111.20
Termin składania dokumentów: 26.09.2023 r.
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie działań windykacyjnych wobec Kontrahentów SCSAW,
- stała współpraca i bieżący kontakt z Kancelarią Prawną dokonywanie kontroli formalnej i rachunkowej,
- naliczanie odsetek oraz rekompensat za koszty odzyskiwania należności od nieterminowych wpłat.
- Prowadzenie działań windykacyjnych wobec Kontrahentów SCSAW, w tym:
- bieżące monitorowanie zaległości w płatnościach oraz uzgadnianie sald rozrachunków należności,
- przestrzeganie terminów działań windykacyjnych zgodnie z przepisami, w szczególności nie dopuszczających do przedawnienia należności,
- nadzorowanie terminowości wpłat kontrahentów,
- prowadzenie windykacji należności od kontrahentów poprzez przygotowanie i terminowe przesłanie: powiadomień o zbliżającym się terminie płatności, wezwań do zapłaty, przedsądowych wezwań do zapłaty.
- Stała współpraca i bieżący kontakt z kancelarią prawną w zakresie m.in.:
- przekazywania dokumentacji w celu dalszego procedowania,
- cyklicznej weryfikacji statusów prowadzonych spraw dochodzonych na drodze sądowej oraz objętych postępowaniem egzekucyjnym w oparciu o informacje uzyskane z kancelarii.
- Naliczanie odsetek, w tym : wystawianie not odsetkowych min. na koniec każdego kwartału oraz rekompensat
za koszty odzyskiwania należności od nieterminowych wpłat. - Prowadzenie korespondencji z kontrahentami w zakresie prowadzonych działań windykacyjnych.
- Raportowanie o przeterminowanych płatnościach do odpowiednich komórek organizacyjnych.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Kodeks Cywilny, Ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, Ustawa o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o finansach publicznych, Kodeks Pracy, Ustawa Prawo zamówień publicznych, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
Praca w budynku SCSAW przy ulicy Rozbrat 26, Warszawa. Praca na pełny etat, praca w podstawowym systemie czasu pracy, wykonywanie prac biurowych, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Do budynku prowadzi wejście od strony ul. Rozbrat przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda). Budynek piętrowy. Brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim wewnątrz budynku, ze względu na brak windy.
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie minimum średnie,
- staż pracy: minimum 3 letni przy średnim wykształceniu,
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości.
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości;
- ukończone kursy lub studia podyplomowe w zakresie rachunkowości;
- doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej;
- praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej;
- znajomość przepisów prawa związanych ze stanowiskiem;
- biegła znajomość pakietu Office w szczególności Excel oraz Symfonia, moduły FK, handel, środki trwałe;
- gotowość i determinacja do rozwoju w ramach szeroko pojętych finansów publicznych;
- zdolność analitycznego myślenia, dociekliwość;
- zdecydowanie i samodzielność w działaniu;
- dokładność, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność.
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - własnoręcznie podpisane oświadczenia: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji
Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w treści ogłoszenia:
- za pomocą przycisku aplikacyjnego;
- osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Ogłoszenie nr 2023.111.20” do Sekretariatu Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA przy ul. Rozbrat 26 (pok. 209);
- listownie na adres Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa).
Uwaga: Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 26.09.2023 r.
Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych bądź dostarczone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane
- pierwszy etap - ocena formalna złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych,
- drugi etap - test wiedzy dot. tematyki wynikającej z zakresu zadań oraz przepisów prawa związanych ze stanowiskiem,
- trzeci etap-rozmowa kwalifikacyjna.