Dla naszego Klienta – dużej firmy z Trójmiasta, działającej w branży deweloperskiej, realizującej wiele projektów inwestycyjnych mieszkaniowych i komercyjnych, będącej najdynamiczniej rozwijającą się firmą deweloperską na Wybrzeżu i posiadającej w swojej grupie kapitałowej wiele spółek zależnych, poszukujemy pracownika na stanowisko:
SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KORPORACYJNYCH
Nr ref.: SFK/11/11/praca
Miejsce pracy: Trójmiasto
Opis stanowiska:
- SPORZĄDZANIE ANALIZ, ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH i RAPORTÓW ORAZ DOKUMENTÓW FORMALNO-PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ I PLANOWANĄ DZIAŁALNOŚCIĄ INWESTYCYJNĄ FIRMY ORAZ SPÓŁEK ZALEŻNYCH I POWIĄZANYCH
- PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ I DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z POZYSKIWANIEM FINANSOWANIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH KONTAKTÓW Z BANKAMI oraz LEASINGODAWCAMI
- WSPARCIE I WSPÓŁPRACĘ PRZY REALIZACJI WCHODZĄCEJ W ŻYCIE USTAWY DEWELOPERSKIEJ
- PRZYGOTOWYWANIE ORAZ ADMINISTROWANIE DOKUMENTACJĄ KORPORACYJNĄ Z PERSPEKTYWY NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO (aspekty formalno-prawne i finansowe funkcjonowania firmy oraz spółek zależnych)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- sporządzanie dokumentacji, wszelkich raportów, analiz oraz zestawień finansowych na potrzeby wewnętrzne Firmy i całej grupy kapitałowej oraz organów i instytucji zewnętrznych w tym na potrzeby organizacji finansowania zewnętrznego
- badanie opłacalności projektów inwestycyjnych
- dokonywanie oceny ryzyka finansowego transakcji
- udział w tworzeniu planów finansowych
- kompleksowa obsługa umów o finansowanie, w tym nadzór nad poprawną ich realizacją i spłatą poszczególnych transz finansowania
- współpraca przy tworzeniu prospektu informacyjnego oraz przy wypełnianiu wymagań ustawy deweloperskiej
- nadzór właścicielski oraz przygotowywanie i administrowanie dokumentacją korporacyjną (przepływ środków i dokumentów)
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne, prawnicze)
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku związanym z analizą finansową przedsiębiorstw
- mile widziane zdobyte w bankowości doświadczenia związane z dokonywaniem analizy finansowej przedsiębiorstw i badaniem ich kondycji finansowej
- znajomość podstawowych zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych, głównie spółek prawa handlowego
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- bardzo dobra znajomość MS Office, w tym w szczególności Excel
- mile widziana znajomość jednego z programów finansowo-księgowych
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
- sumienność i skrupulatność
- samodzielność w działaniu
- odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu
- silne nastawienie na wyznaczanie i realizowanie celów
- umiejętności komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole
Oferujemy:
- możliwość długoterminowej współpracy z dynamicznie rozwijającą się, mającą duże perspektywy i potencjał firmą,
- samodzielną, pełną wyzwań i różnorodnych zadań pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zespole;
- satysfakcjonujący system wynagrodzeń, niezbędne narzędzia pracy.