Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie
SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KORPORACYJNYCH

SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KORPORACYJNYCH

IPK sp. z o.o.
pomorskie, Trójmiasto
praca stacjonarna
4676 dni temu

Dla naszego Klienta – dużej firmy z Trójmiasta, działającej w branży deweloperskiej, realizującej wiele projektów inwestycyjnych mieszkaniowych i komercyjnych, będącej najdynamiczniej rozwijającą się firmą deweloperską na Wybrzeżu i posiadającej w swojej grupie kapitałowej wiele spółek zależnych, poszukujemy pracownika na stanowisko:



SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KORPORACYJNYCH

Nr ref.: SFK/11/11/praca

Miejsce pracy: Trójmiasto


Opis stanowiska:
  • SPORZĄDZANIE ANALIZ, ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH i RAPORTÓW ORAZ DOKUMENTÓW FORMALNO-PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCĄ I PLANOWANĄ DZIAŁALNOŚCIĄ INWESTYCYJNĄ  FIRMY ORAZ SPÓŁEK ZALEŻNYCH I POWIĄZANYCH
  • PRZYGOTOWYWANIE ANALIZ I DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z POZYSKIWANIEM FINANSOWANIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ UTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH KONTAKTÓW Z BANKAMI oraz LEASINGODAWCAMI
  • WSPARCIE I WSPÓŁPRACĘ PRZY REALIZACJI WCHODZĄCEJ W ŻYCIE USTAWY DEWELOPERSKIEJ
  • PRZYGOTOWYWANIE ORAZ ADMINISTROWANIE DOKUMENTACJĄ KORPORACYJNĄ Z PERSPEKTYWY NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO (aspekty formalno-prawne i finansowe funkcjonowania firmy oraz spółek zależnych)

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

 

  • sporządzanie dokumentacji, wszelkich raportów, analiz oraz zestawień finansowych na potrzeby wewnętrzne Firmy i całej grupy kapitałowej oraz organów i instytucji zewnętrznych w tym na potrzeby organizacji finansowania zewnętrznego
  • badanie opłacalności projektów inwestycyjnych
  • dokonywanie oceny ryzyka finansowego transakcji
  • udział w tworzeniu planów finansowych
  • kompleksowa obsługa umów o finansowanie, w tym nadzór nad poprawną ich realizacją i spłatą poszczególnych transz finansowania
  • współpraca przy tworzeniu prospektu informacyjnego oraz przy wypełnianiu wymagań ustawy deweloperskiej
  • nadzór właścicielski oraz przygotowywanie i administrowanie dokumentacją korporacyjną (przepływ środków i dokumentów)

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe  (ekonomiczne, prawnicze)
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku związanym z analizą finansową przedsiębiorstw
  • mile widziane zdobyte w bankowości doświadczenia związane z dokonywaniem analizy finansowej przedsiębiorstw i badaniem ich kondycji finansowej
  • znajomość podstawowych zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych, głównie spółek prawa handlowego
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • bardzo dobra znajomość MS Office, w tym w szczególności Excel
  • mile widziana znajomość jednego z programów finansowo-księgowych
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B
  • sumienność i skrupulatność
  • samodzielność w działaniu
  • odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu
  • silne nastawienie na wyznaczanie i realizowanie celów
  • umiejętności komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole

Oferujemy:
  • możliwość długoterminowej współpracy z dynamicznie rozwijającą się, mającą duże perspektywy i potencjał firmą,
  • samodzielną, pełną wyzwań i różnorodnych zadań pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zespole;
  • satysfakcjonujący system wynagrodzeń, niezbędne narzędzia pracy.

IPK Sp. z o.o.
ul. Reja 13/15,
81-874 Sopot

Biuro IPK Sp. z o.o.
w Warszawie

ul. Mariensztat 8,
00-302 Warszawa

Biuro IPK Sp. z o.o.
we Wrocławiu

ul. Podwale 62,
50-010 Wrocław

Biuro IPK Sp. z o.o.
w Poznaniu

ul. Janickiego 20b/45,
60-542 Poznań

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, DZ.U. nr 133, poz.833)". Nr rej.: 656