Ogłoszenie numer: 422485, z dnia 2014-04-07
X-KOM Sp. z o.o.
Chcesz rozwijać swoją pasję i umiejętności? Lubisz podejmować codziennie nowe wyzwania? Uważasz, że sprawdziłbyś się w grupie energicznych, młodych ludzi, którzy chętnie realizują swoje zainteresowania, ze swych działań czerpią przyjemność, a dodatkowo dostają za to pieniądze? Jeśli tak, to idealnie pasujesz do naszej ekipy!
X-KOM.PL to jedna z najprężniej działających firm w polskiej branży elektronicznej i lider sprzedaży internetowej. Dzięki zaangażowaniu kilkuset młodych pracowników nasza działalność powiększa swój zasięg i obecnie posiadamy już 17 salonów stacjonarnych na terenie całego kraju. Jesteśmy także największym sprzedawcą w serwisie Allegro.pl, a dzięki wsparciu naszych Klientów zajęliśmy pierwsze miejscu w rankingu Zaufane Opinie 2012, przygotowanym przez Ceneo.pl. Ponieważ zakres naszych działań jest z każdym tygodniem coraz większy, wciąż rozszerzamy swój zespół. Niewykluczone, że w tym momencie potrzebujemy właśnie kogoś takiego, jak Ty.
Specjalista ds. finansowo-administracyjnych
Miejsce pracy: Częstochowa
Opis stanowiska
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na wskazanym stanowisku będzie należało:
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Zarządzającym w zakresie realizacji codziennych zadań związanych z funkcjonowaniem firmy,
- Udział w przygotowaniu oraz realizacji firmowych projektów z zakresu kontaktów i negocjacji handlowych, prowadzonych inwestycji, dotacji unijnych,
- Przygotowanie raportów, analiz, zestawień związanych z bieżącą działalnością firmy w obszarze podległym Dyrektorowi Zarządzającemu,
- Samodzielna realizacja projektów dotyczących bieżącego funkcjonowania firmy.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub zarządzania,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność logicznego myślenia,
- Znajomość przepisów Kodeksu Spółek Handlowych oraz Kodeksu Pracy,
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Microsoft Excel,
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- Elastyczność, łatwość adaptacji do zmieniających się warunków i wymagań pracy,
- Umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do własnych zadań zawodowych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Zaangażowanie,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Mile widziana znajomość ekonomiki przedsiębiorstw, zagadnień z zakresu analiz rachunku kosztów oraz rachunku zysków i strat.
Oferujemy
- Pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie,
- Pracę w firmie o ogólnopolskim zasięgu,
- Pracę pod kierunkiem kompetentnego przełożonego,
- Możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażania kreatywnych rozwiązań,
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- Umowę o pracę,
- Miejsce pracy w centrum miasta (10 minut od Dworca PKP i PKS).