IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Nr Ref.: [1526] U
Zadania z zakresu finansowego zarządzania majątkiem sieciowym
1.Prowadzenie ewidencji Środków Trwałych dla majątku sieciowego, w tym:
- udział w procesie przenoszenia nakładów na majątek
- przygotowanie dokumentacji przyjęcia do użytkowania składników majątku,
- aktualizacja danych w księdze inwentarzowej
2.Realizacja procesu likwidacji składników majątku trwałego, w tym:
- procesowanie wniosków likwidacyjnych oraz dokumentów LT
- analizy przydatności majątku
- analizy amortyzacji przyśpieszonej
- procesowanie wniosków na zmianę EUL (Economic Useful Life)
3.Realizacja pozostałych procesów oraz analiz związanych z zarządzaniem majątkiem:
- kwartalne uzgodnienie ksiąg inwentarzowych
- procesowanie dokumentów MT (zmiana zarządzającego, użytkownika)
- udział w procesie corocznej weryfikacji EUL (Economic Useful Life)
- procesowanie wniosków związanych ze zmiana lokalizacji składników aktywów trwałych
- udział w procesie inwentaryzacji środków trwałych oraz salda nakładów CIP
- przygotowanie dokumentów dla audytora finansowego
- cykliczne raportowanie backlogu dla slada nakładów inwestycyjnych
- uzgodnienie rejestru środków trwałych pomiędzy systemem SAP i Oracle Fusion FA.
1.Personalne:
- odpowiedzialność, umysł analityczny, umiejętność logicznego myślenia
- umiejętność pracy z liczbami
- dbałość o szczegóły/rzetelność
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność, kreatywność, samodzielność
- umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
- umiejętność interpretacji zapisów procedur oraz opracowywania / aktualizacji procedur
2.Specjalistyczne:
- znajomość obsługi komputera i aplikacji MS Office - Microsoft Outlook, Word, Excel (praktyczna znajomość Excel na poziomie średniozaawansowanym)
- Znajomość podstawowych zagadnień finansowych z zakresu inwestycji
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości finansowej
Mile widziane doświadczenie w zakresie rozliczania inwestycji oraz przygotowywania dokumentów finansowo-księgowych.
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej i karty sportowej na preferencyjnych warunkach
- Start pracy od 01.03.2022r.
- Współpraca długofalowa
- Dowolną formę współpracy
- Pracę w firmie z branży telekomunikacyjnej
- Wynagrodzenie - 6 800 brutto