Ogłoszenie numer: 2056686, z dnia 2018-09-06
Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze
Specjalista ds. finansowego rozliczania inwestycji
Miejsce pracy: Wrocław
Wymagania
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie lub
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z poźn. zm.),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
- posiada wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, specjalność rachunkowość, finanse, ekonomia,
- posiada minimum 4 letnie doświadczenie w Dziale Księgowości,
- posiada bardzo dobrą znajomość rozliczania procesu inwestycyjnego finansowanego ze środków samorządowych oraz środków zewnętrznych tj. UE, EGO i dotacji państwowych,
- posiada bardzo dobrą znajomość ustaw: o Rachunkowości, o Finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustaw,
- posiada umiejętność prawidłowego interpretowania i stosowania przepisów,
- posiada umiejętność koordynowania i organizowania pracy oraz bardzo dobre umiejętności analityczne,
- posiada bardzo dobrą znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (Excel) oraz programów użytkowych w zakresie finansów i księgowości.
Wymagania dodatkowe:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej,
- znajomość programów użytkowych w zakresie finansów i księgowości,
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność,
- dbałość o szczegóły,
- umiejętność pracy w zespole, otwartość,
- zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym,
- odporność na stres.
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:
-
analizowanie i rozliczanie umów zawieranych przez ZIM w układzie zadaniowym,
-
prowadzenie ewidencji faktur w powiązaniu z rejestrem wydatków na poszczególne zadania w formie kartotek inwestycyjnych,
-
sprawdzanie kompletności faktur zatwierdzonych pod względem merytorycznym,
-
sprawdzanie faktur pod wyglądem formalno-rachunkowym,,
-
dokonywanie dekretacji księgowej faktur zatwierdzonych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,
-
przedkładanie faktur do zatwierdzenia do zapłaty,
-
przygotowywanie przelewów na płatności bezgotówkowe,
-
dekretowanie zrealizowanych przelewów wg wyciągów bankowych,
-
kontrolowanie i rozliczanie umów wg zadań inwestycyjnych i wg poniesionych nakładów,
-
dokonywanie wszelkich rozliczeń finansowych kontrahentów zaangażowanych w realizację zadań,
-
bieżące uzgadnianie zapisów w kartotekach z księgowością analityczną w celu rzetelnego przygotowania danych do sprawozdawczości budżetowej z wykonania wydatków budżetowych,
-
przygotowywanie informacji do opracowań z działalności jednostki,
-
ewidencjonowanie zaangażowania do celów sprawozdawczych,
-
rozliczanie procesu inwestycyjnego według zadań, zakończone dokumentem PT przekazanym do użytkownika obiektu i przez niego potwierdzonym,
-
przygotowywanie do archiwum dokumentów z zakresu prowadzonych i zakończonych inwestycji,
-
prowadzenie i archiwizowanie korespondencji w zakresie powierzonych prac,
-
sporządzanie sprawozdawczości GUS.
-
Obsługa systemu bankowego, zgodnie z uprawnieniami użytkownika.
-
Zastępowanie pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową.
-
Wykonywanie innych prac na polecenie przełożonych.