specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wystawianie faktur sprzedaży krajowych i zagranicznych; Weryfikacja poprawności i kompletacja dokumentów dot. wystawienia faktur; Kompletacja dokumentów do deklaracji Intrastat; Kontrola dokumentów potwierdzających dostawy...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista junior / mid umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
About the job Join our Order to Cash Department and became a part of one of three experienced credit control teams, shaping ARLA’s effective cash flow. We are the guardians of the credit policy and ARLA’s receivables by taking care of our customers and delivering professional and efficient...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce; fakturowania; raportowania; prowadzenia dokumentacji; obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie księgowym po wcześniejszej weryfikacji danych; Bieżący kontakt z kontrahentami – telefoniczny i emailowy, udział w wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności; Obsługa administracyjna w zakresie faktur VAT (obsługa dedykowanej...
LABO PRINT Sp. z o.o. to wielkoformatowa drukarnia cyfrowa, ale przede wszystkim grono doświadczonych ekspertów, którzy dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszej technologii oraz doskonałej orientacji w zakresie każdej formy druku z powodzeniem realizują małe jak i duże zlecenia, oferując przy tym satysfakcję i gwarancję najwyższej jakości swoim dotychczasowym jak i nowym Klientom z kraju i zagranicy.
Specjalista ds. fakturowania
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: Biuro
Zadania:
Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie zapewnienie prawidłowej obsługi administracyjnej firmy oraz wystawianie faktur sprzedażowych.
Wymagania:
biegła i praktyczna znajomość programu Symfonia Handel;
dobra znajomość j. angielskiego i/lub niemieckiego;
biegła znajomość pakietu MS Office (Word i Excel);
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wystawianie faktur sprzedaży krajowych i zagranicznych; Weryfikacja poprawności i kompletacja dokumentów dot. wystawienia faktur; Kompletacja dokumentów do deklaracji Intrastat; Kontrola dokumentów potwierdzających dostawy...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista junior / mid umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
About the job Join our Order to Cash Department and became a part of one of three experienced credit control teams, shaping ARLA’s effective cash flow. We are the guardians of the credit policy and ARLA’s receivables by taking care of our customers and delivering professional and efficient...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce; fakturowania; raportowania; prowadzenia dokumentacji; obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie księgowym po wcześniejszej weryfikacji danych; Bieżący kontakt z kontrahentami – telefoniczny i emailowy, udział w wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności; Obsługa administracyjna w zakresie faktur VAT (obsługa dedykowanej...