Najnowsze oferty pracy

  • Securities and Funds Settlements Specialist

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Work model: Hybrid (3 days/week from the office) Fixed-term contract of employment (1 year) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in...
  • Specjalista ds. rozliczeń i administracji

    W&K Industriemontage Sp. z o.o.   Lubin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych, Przygotowywanie raportów, Rozliczanie delegacji pracowników, Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
  • Pracownik do spraw finansowych i rozliczeń projektów

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, ul. Wojciecha Bogusławskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów Wydział Klimatu i Energii
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Rozliczeń - kontrakt infrastrukturalny

    Trakcja S.A.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
  • Specjalista w Dziale Rozliczeń Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
  • Financial Operations Specialist - Global Member Support

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
  • Specjalista ds. rozliczeń (kontrakt budowlany)

    Trakcja S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Specjalista ds. rozliczeń (kontrakt budowlany)

    Trakcja S.A.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. rozliczeń Wrocław
Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń Krajowych

Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń Krajowych

Schenker sp z o.o.
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
26 dni temu
Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń Krajowych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 349779_1728296691

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:
  • Taksowanie Listów Przewozowych;
  • Sprawdzanie taksacji listów zarejestrowanych przez automat;
  • Weryfikacja raportów;
  • Fakturowanie klientów;
  • Obsługa skrzynki mailowej;
  • Uzupełnianie braków w systemie;
  • Weryfikacja reklamacji dotyczących pomiarów przesyłek;
  • Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych klientów, przestrzegając jakościowych standardów obsługi klienta;
  • Archiwizacja dokumentów i danych;
  • Inicjowanie działań usprawniających, celem eliminacji marnotrawstw, oszczędności kosztów, dbałości o ekologię;
  • Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, firmowego kodeksu etycznego oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Oczekiwania wobec kandydatów:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku ( min. 1 rok);
  • Efektywne zarządzanie czasem, zasobami i sprzętem;
  • Dostarczanie informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Odporność na stres;
  • Samodzielność.

Mile widziane:
  • Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna);
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń;
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat);
  • Możliwość korzystania z ZFŚS;
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia;
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport;
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

DB Schenker is acting as an Employment Agency in relation to this vacancy.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Securities and Funds Settlements Specialist

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Work model: Hybrid (3 days/week from the office) Fixed-term contract of employment (1 year) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in...
  • Specjalista ds. rozliczeń i administracji

    W&K Industriemontage Sp. z o.o.   Lubin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Obsługa systemów informatycznych (Business Central, Symfonia Obieg Dokumentów) oraz prowadzenie baz danych, Przygotowywanie raportów, Rozliczanie delegacji pracowników, Wprowadzanie dokumentów do EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), Ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
  • Pracownik do spraw finansowych i rozliczeń projektów

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, ul. Wojciecha Bogusławskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów Wydział Klimatu i Energii
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Rozliczeń - kontrakt infrastrukturalny

    Trakcja S.A.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
  • Specjalista w Dziale Rozliczeń Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
  • Financial Operations Specialist - Global Member Support

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
  • Specjalista ds. rozliczeń (kontrakt budowlany)

    Trakcja S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Specjalista ds. rozliczeń (kontrakt budowlany)

    Trakcja S.A.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...