![](/img/firma/templates/181054/24186/biurowy1.png)
Jesteśmy grupą młodych, kompetentnych oraz dynamicznie działających osób. W naszych codziennych zadaniach znaczny nacisk kładziemy na sprawną organizację pracy przy zachowaniu elastycznych form działania.
Nasz zespół tworzą specjaliści z zakresu zarządzania, ekonomii, administracji oraz pedagogiki. Dodatkowo współpracujemy z wysoko wykwalifikowaną grupą praktyków oraz trenerów z wieloletnim stażem zawodowym. Firma Employees Sp. z o.o. powstała z myślą o świadczeniu usług w obszarze Human Resources.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży farmaceutycznej, zlokalizowanej na warszawskim Mokotowie, poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
Praca na czas określony ok. 8 miesięcy, z możliwością przedłużenia
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- koordynowanie obiegu dokumentacji księgowej,
- weryfikację prawidłowości rozliczeń,
- raportowanie,
- terminowość realizowanych płatności.
Wymagamy:
- doświadczenia w pracy na stanowisku księgowym lub administracyjnym,
- gotowości do nauki nowych zagadnień,
- wykształcenia wyższego (ekonomiczne / finansowe / rachunkowość / administracja),
- znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- mile widziana umiejętność obsługi systemu SAP.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w międzynarodowym zespole,
- pracę od zaraz, na podstawie umowy o pracę, w stałych godzinach 9:00-17:00,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
![](/img/firma/templates/181054/25040/d1.png)