Ogłoszenie numer: 6507672, z dnia 2022-02-23
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Specjalista ds. ewidencji środków trwałych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SEST.22.02
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Zadania z zakresu finansowego zarządzania majątkiem sieciowym:
1. Prowadzenie ewidencji Środków Trwałych dla majątku sieciowego, w tym:
- udział w procesie przenoszenia nakładów na majątek,
- przygotowanie dokumentacji przyjęcia do użytkowania składników majątku,
- aktualizacja danych w księdze inwentarzowej
2. Realizacja procesu likwidacji składników majątku trwałego, w tym:
- procesowanie wniosków likwidacyjnych oraz dokumentów LT
- analizy przydatności majątku
- analizy amortyzacji przyśpieszonej
- procesowanie wniosków na zmianę EUL (Economic Useful Life)
3. Realizacja pozostałych procesów oraz analiz związanych z zarządzaniem majątkiem:
- kwartalne uzgodnienie ksiąg inwentarzowych
- procesowanie dokumentów MT (zmiana zarządzającego, użytkownika)
- udział w procesie corocznej weryfikacji EUL (Economic Useful Life)
- procesowanie wniosków związanych ze zmiana lokalizacji składników aktywów trwałych
- udział w procesie inwentaryzacji środków trwałych oraz salda nakładów CIP
- przygotowanie dokumentów dla audytora finansowego
- cykliczne raportowanie backlogu dla slada nakładów inwestycyjnych
- uzgodnienie rejestru środków trwałych pomiędzy systemem SAP i Oracle Fusion FA.
Wymagania
Personalne:
- odpowiedzialność,
- umysł analityczny, umiejętność logicznego myślenia
- umiejętność pracy z liczbami
- dbałość o szczegóły/rzetelność
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność, kreatywność, samodzielność
- umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
- umiejętność interpretacji zapisów procedur oraz opracowywania / aktualizacji procedur
Specjalistyczne:
- znajomość obsługi komputera i aplikacji MS Office - Microsoft Outlook, Word, Excel (praktyczna znajomość Excel na poziomie średniozaawansowanym)
- znajomość podstawowych zagadnień finansowych z zakresu inwestycji
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości finansowej
Mile widziane doświadczenie w zakresie rozliczania inwestycji oraz przygotowywania dokumentów finansowo-księgowych.
Poznaj
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.