Ogłoszenie numer: 4917356, z dnia 2021-07-02
Specjalista ds. ewidencji majątku trwałego
Miejsce pracy: dolnośląskie, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 58, Wrocław
Opis stanowiska
Miejsce pracy: USK Dział Księgowości przy ul. M.Skłodowskiej Curie 58
Do obowiązków na stanowisku należy, m.in.:
- Prowadzenie szczegółowej ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych według klasyfikacji rodzajowej środków trwałych w programie komputerowym
- Uzgadnianie / co miesiąc do 15 - go następnego miesiąca / ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną w zakresie wartości stanu majątkowego, Księgowania związane z zamknięciem miesiąca
- Naliczanie umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji księgowej i sporządzanie sprawozdań statystycznych i bilansowych z zakresu ewidencji majątku
- Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dowodów obrotu składnikami majątkowymi stanowiącymi podstawę przychodu, ewidencja przesunięć między miejscami użytkowania i rozchodu składników majątkowych
- Rozliczanie dotacji celowych na inwestycje środków trwałych
- Dekretacja i księgowanie faktur inwestycyjnych
- Nadawanie numerów inwentarzowych, sporządzenie dokumentów przekazywanie do odpowiedniej komórki, kontrola obiegu dokumentów środków trwałych
- Uzgadniania stanów i sporządzanie dokumentacji potrzebnej do księgowań amortyzacji
- Prowadzenie spraw związanych z zakupem, likwidacją oraz sprzedażą środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Uczestnictwo w pracach inwentaryzacyjnych, uzgadnianie i wyjaśnianie różnic inwentarzowych i dokonywanie ich wyceny oraz sporządzanie wykazów niedoborów i nadwyżek- rozliczanie inwentaryzacji
- Sporządzanie dokumentów wewnętrznych dotyczących klasyfikacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- Prawidłowe ewidencjonowanie sprzętu UMmed-u w ewidencji pomocniczej
- Znakowanie majątku
- Prowadzenie ewidencji otrzymywanych darowizn zgodnie wewnętrznymi regulacjami
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 3 lata doświadczenia z zakresu ewidencji i rozliczania Środków Trwałych i WNIP
- Bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane zadania
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących ŚT i WNIP
- Znajomość programów Kamsoft oraz OPTI-est będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
-
Ciekawą, pełną wyzwań pracę
-
Kartę Multisport
-
Współpracę w zaangażowanym zespole
-
Możliwość zdobycia cennych doświadczeń zawodowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.