Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Olsztyn Specjalista ds. Administracyjnych Olsztyn
Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w dziale ewidencji i świadczeń

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w dziale ewidencji i świadczeń

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
8 godz. temu
Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w dziale ewidencji i świadczeń
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/24/1451
OBOWIĄZKI:
szczegóły oferty: https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/?id=81091 Zadania wykonywane na stanowisku: 1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy: - wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do świadczeń z tytułu bezrobocia, - zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego bezrobotnych, członków ich rodzin oraz dokonywanie w tym zakresie zmian i korekt, - prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z tytułu bezrobocia. - gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów bezrobotnego, - wydawanie zaświadczeń na podstawie akt osobowych bezrobotnych znajdujących się w archiwum urzędu i bieżącej bazie, - weryfikacja elektronicznych raportów ZUS, KRUS dotyczących zbiegów ubezpieczeń. 2. Naliczanie i kontrola naliczeń zasiłków i innych świadczeń z tytułu bezrobocia: - kontrola dokumentów do naliczania pod kątem ich prawidłowości, - prowadzenie w systemie informatycznym kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów wypłacanych w okresie odbywania stażu, stypendiów szkoleniowych, dodatków aktywizacyjnych oraz innych świadczeń, - naliczane świadczeń z tytułu bezrobocia, - sporządzanie komputerowych wydruków list wypłat świadczeń dla bezrobotnych, - dokonywanie realizacji wypłat świadczeń, - sporządzanie zestawień niepodjętych świadczeń i przekazywanie ich do księgowości, - sporządzanie PIT 11, - sporządzanie raportów dotyczących okresów opłacania składek na ubezpieczenie społeczne, - przyjmowanie, rozpatrywanie i formalna obsługa wniosków o dodatki aktywizacyjne, - wydawanie decyzji administracyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem. 3. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osobiście bezrobotnych i poszukujących pracy oraz rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego (rejestracji przez Internet). - ustalanie i przyznawanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych, - sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących statusu osób rejestrujących się, - wydawanie zaświadczeń potwierdzających status osoby zarejestrowanej, - realizowanie zadań wynikających z przepisów koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, - przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego osób bezrobotnych, - weryfikacja elektronicznych raportów z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczących zbiegów tytułów ubezpieczeń. Godziny pracy: 7:30-15:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymogi kwalifikacyjne: Wykształcenie wyższe. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku): 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Znajomość ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2024 r. poz. 475 ze zm.). 5. Znajomość rozporządzenia z 14 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 667). 6. Znajomość rozporządzenia z 18 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, dodatku szkoleniowego, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1189). 7. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572). 8. Znajomość ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). 9. Znajomość ustawy z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.). 10. Znajomość ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 497 ze zm.). 11. Znajomość ogólnych zagadnień ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 226 ze zm.). 12. Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z 16 września 2009r. dotyczące wykonania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 465/2012 z 22 maja 2012 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz rozporządzenie (WE) nr 987/2009 dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w części dotyczącej ustalania uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych dla osób powracających po pracy za granicą. 13. Znajomość ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) w zakresie rozwiązywania umowy o pracę. 14. Umiejętność obsługi komputera (w tym pakietów Word, Excel, Outlook) i innych urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): 1. Doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia. 2. Znajomość problematyki rynku pracy. 3. Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej. 4. Umiejętność analizowania spraw i rozwiązywania problemów. 5. Umiejętność pracy w zespole. 6. Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, odporność na stres. 7. Mile widziana znajomość systemu Syriusz. 8. Gotowość do dokształcania się i doskonalenia zawodowego.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Danuta Komorowska
d.komorowska@olsztyn.mup.gov.pl
895372844


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. List motywacyjny. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczących wszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym. W przypadku trwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia/zaświadczenia zawierającego datę zatrudnienia. 5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. 6. Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 8. Klauzula zgody o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP. Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5,6 i 7 oraz klauzula wymieniona w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w zakładce Ogłoszenia o naborach. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać : 1. W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ / SPECJALISTY DS. REJESTRACJI: 1) osobiście: w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat) lub 2) pocztą na adres: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn Lub 2. Elektronicznie: 1) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /MUP/SkrytkaESP; Termin składania dokumentów do 28.11.2024 roku.

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Gdańsk, Uphagena 27    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Administracyjnych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prace administracyjne na rzecz szkoły doktorskiej, ścisła współpraca z doktorantami, w tym obsługa doktorantów obcojęzycznych, obsługa procesu rekrutacji do szkoły doktorskiej, wsparcie procesu kształcenia doktorantów,...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Specjalista ds. administracji

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Obowiązki na stanowisku: Przygotowywanie grafików pracy dla pracowników w obszarze obsługi warsztatowej. Pilnowanie terminów badań okresowych oraz BHP. Pilnowanie i zlecanie wykonania szkoleń okresowych. Planowanie szkoleń w celu podniesienia uprawnień stanowiskowych dla pracowników w...
  • Specjalista ds. Zarządzania Centrum Handlowym

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania; Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych; Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.