Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Olsztyn Specjalista ds. Administracyjnych Olsztyn
Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w dziale ewidencji i świadczeń

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w dziale ewidencji i świadczeń

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
20 godz. temu
Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w dziale ewidencji i świadczeń
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/24/1451
OBOWIĄZKI:
szczegóły oferty: https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/?id=81091 Zadania wykonywane na stanowisku: 1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy: - wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do świadczeń z tytułu bezrobocia, - zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego bezrobotnych, członków ich rodzin oraz dokonywanie w tym zakresie zmian i korekt, - prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z tytułu bezrobocia. - gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów bezrobotnego, - wydawanie zaświadczeń na podstawie akt osobowych bezrobotnych znajdujących się w archiwum urzędu i bieżącej bazie, - weryfikacja elektronicznych raportów ZUS, KRUS dotyczących zbiegów ubezpieczeń. 2. Naliczanie i kontrola naliczeń zasiłków i innych świadczeń z tytułu bezrobocia: - kontrola dokumentów do naliczania pod kątem ich prawidłowości, - prowadzenie w systemie informatycznym kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów wypłacanych w okresie odbywania stażu, stypendiów szkoleniowych, dodatków aktywizacyjnych oraz innych świadczeń, - naliczane świadczeń z tytułu bezrobocia, - sporządzanie komputerowych wydruków list wypłat świadczeń dla bezrobotnych, - dokonywanie realizacji wypłat świadczeń, - sporządzanie zestawień niepodjętych świadczeń i przekazywanie ich do księgowości, - sporządzanie PIT 11, - sporządzanie raportów dotyczących okresów opłacania składek na ubezpieczenie społeczne, - przyjmowanie, rozpatrywanie i formalna obsługa wniosków o dodatki aktywizacyjne, - wydawanie decyzji administracyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem. 3. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osobiście bezrobotnych i poszukujących pracy oraz rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego (rejestracji przez Internet). - ustalanie i przyznawanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych, - sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących statusu osób rejestrujących się, - wydawanie zaświadczeń potwierdzających status osoby zarejestrowanej, - realizowanie zadań wynikających z przepisów koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, - przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego osób bezrobotnych, - weryfikacja elektronicznych raportów z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczących zbiegów tytułów ubezpieczeń. Godziny pracy: 7:30-15:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymogi kwalifikacyjne: Wykształcenie wyższe. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku): 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Znajomość ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2024 r. poz. 475 ze zm.). 5. Znajomość rozporządzenia z 14 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 667). 6. Znajomość rozporządzenia z 18 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowego trybu przyznawania zasiłku dla bezrobotnych, dodatku szkoleniowego, stypendium i dodatku aktywizacyjnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1189). 7. Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572). 8. Znajomość ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). 9. Znajomość ustawy z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.). 10. Znajomość ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 497 ze zm.). 11. Znajomość ogólnych zagadnień ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 226 ze zm.). 12. Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z 16 września 2009r. dotyczące wykonania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 465/2012 z 22 maja 2012 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz rozporządzenie (WE) nr 987/2009 dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w części dotyczącej ustalania uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych dla osób powracających po pracy za granicą. 13. Znajomość ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) w zakresie rozwiązywania umowy o pracę. 14. Umiejętność obsługi komputera (w tym pakietów Word, Excel, Outlook) i innych urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku): 1. Doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia. 2. Znajomość problematyki rynku pracy. 3. Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej. 4. Umiejętność analizowania spraw i rozwiązywania problemów. 5. Umiejętność pracy w zespole. 6. Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, odporność na stres. 7. Mile widziana znajomość systemu Syriusz. 8. Gotowość do dokształcania się i doskonalenia zawodowego.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Danuta Komorowska
d.komorowska@olsztyn.mup.gov.pl
895372844


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. List motywacyjny. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczących wszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym. W przypadku trwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia/zaświadczenia zawierającego datę zatrudnienia. 5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. 6. Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 8. Klauzula zgody o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP. Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5,6 i 7 oraz klauzula wymieniona w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w zakładce Ogłoszenia o naborach. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać : 1. W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ / SPECJALISTY DS. REJESTRACJI: 1) osobiście: w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat) lub 2) pocztą na adres: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn Lub 2. Elektronicznie: 1) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /MUP/SkrytkaESP; Termin składania dokumentów do 28.11.2024 roku.

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    14 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Office Support z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
  • Specjalista ds. administracji

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Obowiązki na stanowisku: Przygotowywanie grafików pracy dla pracowników w obszarze obsługi warsztatowej. Pilnowanie terminów badań okresowych oraz BHP. Pilnowanie i zlecanie wykonania szkoleń okresowych. Planowanie szkoleń w celu podniesienia uprawnień stanowiskowych dla pracowników w...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Pracownik ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    23 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK w Lublinie (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...
  • Pracownik ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
    23 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK we Wrocławiu (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...
  • Koordynator ds. obsługi personelu

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: praca w systemie rotacyjnym – dwa tygodnie w Holandii oraz tydzień w Krapkowicach (zakwaterowanie zapewnione wyłącznie za granicą) zamawianie, bieżąca kontrola, optymalne wykorzystanie, ewidencja i rozliczenia (faktury kosztowe, depozyty) mieszkań pracowniczych;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;