- codzienna obsługa klientów wynajmujących przestrzeń (klient biznesowy), prowadzenie kalendarza rezerwacji sal konferencyjnych oraz przestrzeni eventowej,
- przygotowanie przestrzeni pod zaplanowane wydarzenia, nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem,
- nadzór nad asortymentem produktów na przerwy kawowe,
- dbanie o wysokie standardy obsługi gości,
- przeprowadzanie rozmów telefonicznych z klientami, obsługa poczty mailowej,
- zamawianie artykułów biurowych niezbędnych do wyposażenia przestrzeni,
- dbanie o schludność, porządek i estetykę przestrzeni,
- zamawianie środków czystości i higieny,
- aktywne prowadzenie fanpage na Facebooku,
- pozyskiwanie i aktywne poszukiwanie klientów do wynajmu miejsca w przestrzeni konferencyjnej oraz eventowej,
- koordynacja i nadzór pracy firmy sprzątającej powierzchnię biurową w Smaku Kariery.
- aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne - warunek konieczny,
- dobre praktyki w obszarze związanym z obsługą klienta,
- świetną organizację pracy własnej,
- gościnność, otwartość i zorientowanie na klienta,
- punktualność, sumienność i wielozadaniowość,
- wysoką kulturę osobistą, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- dbałość o szczegóły, wysokie poczucie estetyki
- umiejętność rozwiązywania problemów, otwartość i elastyczność,
- wielozadaniowość, otwartość na zmiany,
- komunikatywną znajomość j. angielskiego
- gotowość do pracy zmianowej (zależnej od harmonogramu rezerwacji w Centrum Smak Kariery), sporadycznie w weekendy,
- kreatywność i pomysłowość w prowadzeniu fanpage na facebooku,
- sprawną obsługę sprzętu biurowego.
- doświadczenie w hotelarstwie lub gastronomii (obsługa kelnerska).
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę na czas nieokreślony już po pół roku,
- pracę w nowoczesnej przestrzeni konferencyjnej - (Ochota - Galeria Atrium Reduta),
- dobrze skomunikowana lokalizacja biura,
- zgrany i wspierający zespół ,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.