- Obsługa systemów w IT w średniej firmie produkcyjnej.
- Obsługa jako administrator systemu ERP z rodziny SAGE.
- Wsparcie techniczne pozostałych pracowników.
- Realizacja pozostałych zadań w zakresie poprawnego działania sprzętów i systemów IT w firmie.
- Utrzymywanie kontaktu z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań IT.
- Doświadczenie na stanowisku specjalisty, administratora systemów ERP w firmie produkcyjnej.
- Doświadczenie we wdrażaniu systemu ERP.
- Doświadczenie we wsparciu użytkowników i umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
- Mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku związanym z informatyką lub pokrewnym.
- Komunikatywność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o Umowę o pracę lub współpracę B2B.
- Pracę w firmie o uporządkowanej strukturze, bardzo dobrej atmosferze pracy, która docenia pracę zespołu.
- Stabilne zatrudnienie.
- Wszelkie narzędzia pracy, w tym komputer i telefon służbowy.
- Możliwość częściowej pracy zdalnej.
Poznaj
TBS Consulting
TBSConsulting jest firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla.Naszym głównym celem jest wsparcie Klienta w procesie wyszukania grupy odpowiednich Kandydatów, badania kompetencji, oceny osobowości oraz rekomendacji wyselekcjonowanych osób. Z naszymi Klientami pracujemy na zasadach success fee oraz retainer fee. Każdy z realizowanych projektów jest objęty gwarancją. W przypadku rozstania z Kandydatem rekomendowanym przez TBS Consulting nieodpłatnie ponawiamy proces poszukiwań.Wszyscy Kandydaci biorący udział w naszych rekrutacjach mogą liczyć na pełną dyskrecję. Jesteśmy w kontakcie z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, zarówno w momencie przesyłania aplikacji do Klienta, umawianiu spotkań, informacji zwrotnej po spotkaniach z Klientem i po zakończeniu całego procesu rekrutacji. Budujemy długofalowe relacje biznesowe - ponad połowę rekrutacji zakończyliśmy dzięki Networkingowi, czyli poleceniom ze strony naszych Kandydatów.