Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. elektrotechnicznych
Miejsce pracy: Oświęcim
Nr ref.: PMAB.Kad.1100.134.2023.LS
ZADANIEM PRACOWNIKA BĘDZIE KOORDYNACJA PRAC ZWIĄZANYCH Z PROJEKTOWANIEM, WYKONAWSTWEM I BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM INSTALACJI:
- SYTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU,
- SYSTEMU MONITORINGU CCTV,
- TELEFONICZNYCH I ŚWIATŁOWODOWYCH,
- ELEKTRYCZNYCH.
NA TERENIE PAŃSTWOWEGO MUZEUM AUSCHWITZ – BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU.
Zakres obowiązków:
- planowanie wszystkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
- nadzór merytoryczny nad realizacją zadania,
- przeprowadzanie wszelkich działań poprzedzających udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznymi przepisami Muzeum,
- wyłanianie wykonawców dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
- przygotowywanie merytorycznego zakresu umów związanych z realizowanym zadaniem,
- nadzór nad pracą projektantów, inspektorów nadzoru, generalnych wykonawców i podwykonawców,
- nadzór nad odbieraną dokumentacją techniczną (kompletność, poprawność i jakość dokumentacji projektowej),
- nadzór nad terminowym uzyskaniem wszystkich decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania poszczególnych działań dotyczących przedmiotowego zadania,
- merytoryczny nadzór nad przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych,
- nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań,
- przeprowadzanie odbiorów robót z wykonawcami i inspektorami nadzoru,
- weryfikacja dokumentacji powykonawczej,
- kontrola ponoszonych nakładów w zakresie realizowanego zadania,
- opracowywanie harmonogramów, raportów i sprawozdań dotyczących realizowanego zadania,
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań,
- inne zadania powierzone przez przełożonego.
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie: co najmniej średnie techniczne (elektrotechnika, telekomunikacja lub pokrewne) i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe,
- znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem procesu inwestycyjnego,
- znajomość programu Auto-Cad , Microsoft Office,
- odpowiedzialność i obowiązkowość, dyspozycyjność,
- doświadczenie w pracy związane z budową lub utrzymaniem instalacji – min. 3 lata,
- posiadanie uprawnień SEP do 1kV.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
Umowa o pracę na czas określony poprzedzona okresem próbnym.