Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Opis stanowiska: opracowywanie ofert handlowych w systemie CRM; analiza cen i przestrzeganie polityki cenowej na rynku; koordynacja uzgodnień między działowych dotyczących opracowywanych ofert; przygotowywanie kalkulacji cenowych projektów, ofert, porównań cenników oraz zamówień;...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Twój zakres obowiązków Analiza i weryfikacja zapisów i sald na kontach księgowych; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od nieruchomości i innych; Ustalanie rezerw i aktywów na podatek odroczony; Okresowa weryfikacja ewidencji...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów;...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Opis stanowiska: opracowywanie ofert handlowych w systemie CRM; analiza cen i przestrzeganie polityki cenowej na rynku; koordynacja uzgodnień między działowych dotyczących opracowywanych ofert; przygotowywanie kalkulacji cenowych projektów, ofert, porównań cenników oraz zamówień;...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Twój zakres obowiązków Analiza i weryfikacja zapisów i sald na kontach księgowych; Udział w przygotowaniu rozliczeń podatkowych Spółki – JPK_VAT, CIT, podatek u źródła, podatek od nieruchomości i innych; Ustalanie rezerw i aktywów na podatek odroczony; Okresowa weryfikacja ewidencji...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych; organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów;...