PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów i ekspertów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby. Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów reprezentujących inne kraje i obszary.
Obecnie zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione i posiadające kompetencje na stanowisko Dyrektora Finansowego w spółce zatrudniającej ponad 700 pracowników i działającej od wielu lat na rynku polskim i międzynarodowym w branży FMCG:
- obsługa dostawców eksportowych i importowych poprzez kontakt z firmami transportowymi, awizacje oraz planowanie załadunków i dostaw
- kontakt z klientami i dostawcami
- sporządzanie dokumentacji eksportowej dla produktów
- współpraca z magazynami, działem planowania produkcji, działem zapewnienia jakości itd.
- obsługa reklamacji, zwroty opakowań
- przygotowywanie raportów i prognoz
- uczestnictwo w międzynarodowych targach.
- wykształcenia i doświadczenia w obszarze logistyki lub handlu
- wysokich umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
- odporności na stres, dbałości o detale oraz dobrej organizacji pracy własnej
- znajomości programu MS Excel i Power Point.
- umowę o pracę
- motywacyjny system wynagradzania
- szkolenia
- możliwość awansu
- ubezpieczenie grupowe
- pakiet socjalny i medyczny