GTV to jeden z europejskich liderów na rynku akcesoriów meblowych i oświetlenia LED. Firma, której międzynarodowy sukces oparty jest na kompetentnym, zgranym zespole. Zatrudniamy blisko 300 specjalistów z całego świata. Pracujemy w nowoczesnym, komfortowym biurowcu z własnym centrum logistycznym. Jeżeli jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań, zapraszamy do naszego zespołu.
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
-
Zarządzanie kompleksowym procesem handlowym w ramach powierzonego rynku
(DACH) – kanał B2B -
Realny wpływ na kształtowanie i realizację polityki handlowej
-
Budowanie struktur sieci sprzedaży w oparciu o istniejących oraz nowych klientów
-
Prezentacja oferty firmy, negocjacje, obsługa klientów w języku niemieckim
-
Odpowiedzialność za poprawny obieg informacji i dokumentacji handlowej
-
Udział w targach i spotkaniach z klientami
-
Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy
-
Znajomość jęz. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową – warunek konieczny
-
Mile widziana znajomość innych języków obcych
-
Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z handlem zagranicznym
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zdobyte za granicą -
Samodzielność, doskonała organizacja pracy, biegłość w obsłudze komputera (w tym MS Excel)
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Pozytywna osobowość, zmysł handlowy, chęć rozwoju
-
Swobodna komunikacja i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-
Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku - umowa o pracę
-
Realizację ambitnych zadań umożliwiających wykorzystanie potencjału zawodowego
-
Prywatną opiekę medyczną (pakiet z opieką stomatologiczną oraz możliwością objęcia opieką członków rodziny)
-
Możliwość skorzystania z bezpłatnego dojazdu do siedziby GTV w Pruszkowie
(Przystanki: Metro Politechnika, Dw. Zachodni, Ursus Skorosze, PKP Pruszków) -
Pracę w międzynarodowym środowisku i możliwość rozwoju zawodowego
-
Życzliwą atmosferę i pracę w dynamicznym zespole.