Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Księgowy

    BV Consulting   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Mokotów
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu): kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Global Benefits Analyst with Swedish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Overview of the role Global Benefits Analyst is a member of Expat Team, a part of larger Global Benefits Team in Krakow. Expat Team focuses on providing services to clients seeking risk and health insurance for their employees that are working outside their country of residence. In our Team, Global...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Ekonomicznych

Grupa Silikaty Sp z o.o.
Klucze
praca stacjonarna
2640 dni temu

„Grupa SILIKATY" jest wiodącym producentem bloczków i cegieł wapienno piaskowych - ściennych materiałów budowlanych. Poszukujemy kompetentnej i zmotywowanej osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Ekonomicznych

Miejsce wykonywania pracy: Gdynia lub Pisz, Kruki, Klucze

 

Zakres obowiązków:
  • sporządzanie budżetu oraz kontrola jego realizacji,
  • kontrola i analiza kosztów,
  • tworzenie krótko- i długoterminowych prognoz,
  • przygotowywanie analiz, raportów i danych na potrzeby Zarządu Spółki oraz na potrzeby Grupy Kapitałowej,
  • opracowywanie i analiza raportów kluczowych wskaźników produkcyjnych oraz sprzedażowych.

 

 

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (doświadczenie w branży produkcyjnej mile widziane) ,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera- w szczególności MS Excel,
  • dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • kreatywność, innowacyjność, umiejętność wdrażania własnych pomysłów ,
  • poważne podejście do pracy i etyki biznesowej: sumienność, terminowość, dyspozycyjność, doskonała organizacja pracy i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • stabilny i transparentny system wynagradzania,
  • przyjazną atmosferę i wysoką kulturę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, w celu realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2015, poz. 2135 ze zm.)”.


Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest „Grupa SILIKATY” Sp. z o.o., Kruki, ul. Nowowiejska 33, 07-415 Olszewo Borki. Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2015, poz. 2135 ze zm.). Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Księgowy

    BV Consulting   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Mokotów
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu): kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Global Benefits Analyst with Swedish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Overview of the role Global Benefits Analyst is a member of Expat Team, a part of larger Global Benefits Team in Krakow. Expat Team focuses on providing services to clients seeking risk and health insurance for their employees that are working outside their country of residence. In our Team, Global...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...