Ogłoszenie numer: 906284, z dnia 2015-12-15
Specjalista ds. e-marketingu
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- zarządzanie stronami internetowymi (zarządzanie contentem, projektowanie stron zapleczowych, LP, rozwój stron www)
- planowanie i realizacja kampanii e-marketingowych
- monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji)
- analizowanie skuteczności prowadzonych działań z wykorzystaniem Google Analytics
- odpowiedzialność za monitorowanie procesu i efektywności leadów internetowych
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- min. roczne doświadczenia w obszarze e-marketingu
- znajomość narzędzi e-marketingowych, a także narzędzi zarządzania projektami, testowania i wdrożeń
- doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu serwisami www, prowadzeniu projektów e-marketingowych
- doświadczenie w marketingu performance
- dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość analityki internetu, w tym Google Analytics
- znajomość obsługi CMS, HTML
- komunikatywność, otwartość, elastyczność i umiejętność pracy w warunkach stresu
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia w firmie rodzinnej z kapitałem polskim
- przyjazną atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.